اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بچیرویچ در گفت‌وگو با فارس:

هدف بسکتبال ایران قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است/ بسکتبالیست‌ها انگیزه خوبی دارند

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: هدف اصلی بسکتبال ایران قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است و به همین منظور بسکتبالیست‌ها انگیزه خوبی دارند.

هدف بسکتبال ایران قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است/ بسکتبالیست‌ها انگیزه خوبی دارند

مهمد بچیرویچ شامگاه امروز در آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبی را در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی پشت سر گذاشتیم و هم‌اکنون آخرین مرحله این اردوها را در مازندران سپری می‌کنیم.

وی ادامه داد: باید خودمان را به شرایط بسیار خوب روحی و روانی برای حضور در رقابت‌های آسیایی برسانیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد جام ویلیام جونز که چند روز گذشته با قهرمانی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران به کار خود پایان داد، ابراز داشت:‌ در این تورنمنت رویارویی بسیار خوبی با دیگر کشورها داشته و بسکتبال خوبی را شاهد بودیم و توانستیم محک خوبی بخوریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران اضافه کرد: با قهرمانی در این مسابقات تجربیات مفیدی را کسب کردیم تا انگیزه بسیار خوبی برای شرکت در رقابت‌های آسیایی ایجاد شود.

بچیرویچ در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر پیش‌بینی جایگاه ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در فیلیپین، اذعان داشت: ما برای قهرمانی در این مسابقات عازم می‌شویم و برای این منظور تمام توان خود را برای این مهم صرف می‌کنیم.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول