اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین روز تمرینات تیم ملی بسکتبال

حدادی و ویسی در کارگروهی تیم ملی شرکت نداشتند/ تذکرات بچروویچ به ملی‌پوشان

در دومین روز آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران صمد حدادی و سامان ویسی به دلیل مصدومیت جزیی در کارگروهی ملی‌پوشان شرکت نداشتند.

حدادی و ویسی در کارگروهی تیم ملی شرکت نداشتند/ تذکرات بچروویچ به ملی‌پوشان

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دومین روز از آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان که خود را برای رقابت‌های آسیایی فیلیپین آماده می‌کند به پایان رسید.

12 نفر نهایی ترکیب تیم ملی بسکتبال کشورمان در حالی زیر نظر مهمد بچروویچ کار خود را شامگاه گذشته در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) از سر گرفتند که صفاعلی کمالیان و مهران شاهین طبع نکات مهم و تذکرات سرمربی خارجی تیم را به بازیکنان گوشزد می‌کردند.

برخلاف نخستین روز این تمرینات که به دستور سرمربی تیم ملی بدون حضور تماشاگران برگزار شد، این بار سالن پیامبر اعظم آمل که ظرفیت 3 هزار نفری را نیز در دیدارهای لیگ برتر والیبال تجربه کرده است با استقبال گرم و پرشور آقایان و بانوان بسکتبالیست و دوستدار ورزش همراه بود.

در ابتدا کار با تمرینات جسمانی و گرم کردن آغاز شد و ملی‌پوشان پس از آماده شدن کارهای توپی را در دستورکار قرار دادند و در دو گروه قرمز شامل بازیکنان اصلی و سفید به رویارویی با یکدیگر پرداختند که صمد حدادی بازیکن مطرح بسکتبال کشورمان که در لیگ آمریکا NBA توپ می‌زند به دلیل مصدومیت جزیی از کنار زمین نظاره‌گر ملی‌پوشان بود.

در ادامه کارگروهی نیز سامان ویسی به علت برخورد با دیگر هم‌ تیمی خود از ناحیه مچ پا دردی را احساس کرده و او هم کار را از کنار زمین دنبال کرد.

از مهمانان ویژه تمرین شب گذشته تیم ملی بسکتبال کشورمان می‌توان به حضور بهروز عطایی سرمربی نام‌آشنای تیم کاله مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، مسعود فلاح دبیر انجمن پیشکسوتان بسکتبال با ویلچر کشورمان و نادعلی ملکشاه از مربیان باتجربه بسکتبال شمال کشور اشاره کرد.

اردوی تیم ملی بسکتبال ایران از 30 تیر ماه به مدت پنج روز در آمل آغاز شد تا پس از آن ملی‌پوشان روز یکشنبه ششم مرداد امسال برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عازم شهر مانیل کشور فیلیپین شوند.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول