اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم والیبال باریج اسانس کاشان:

حضور 5 بازیکن ملی‌پوش در باریج اسانس/غفور هم هست

سرپرست تیم والیبال باریج اسانس کاشان از جذب پنج بازیکن ملی‌پوش توسط این باشگاه برای حضور قدرتمند در فصل آینده رقابت‌های قهرمانی والیبال کشور خبر داد.

حضور 5 بازیکن ملی‌پوش در باریج اسانس/غفور هم هست

به گزارش خبرگزاری فارس کاشان، سید مجید اعتماد حسینی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران از ثبت قرارداد پنج بازیکن ملی‌پوش با باشگاه باریج اسانس کاشان خبر داد و اظهار داشت: علیرضا نادی، فرهاد قائمی، مهدی مهدوی، آرش کمالوند و آرمین تشکری در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال کشور تیم باریج اسانس کاشان را همراهی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توافقات صورت گرفته امیر غفور بازیکن ملی‌پوش و کاشانی باریج اسانس، در فصل جدید لیگ برتر نیز در ترکیب سبز جامگان کویر قرار دارد.

سرپرست باریج اسانس کاشان در مورد تغییرات کادر فنی تیم نیز به توافق مدیران باشگاه باریج اسانس با مصطفی کارخانه مربی نام آشنای والیبال کشور اشاره و تصریح کرد: بی‌شک تیم باریج اسانس پس از سه سال تجریه حضور در لیگ برتر در فصل آتی به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی به مسابقات گام می‌گذارد.

اعتماد حسینی با بیان اینکه بازیکنان بومی و جوان تیم باریج اسانس نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده‌اند ابراز داشت: علاوه بر جذب نفرات جدید و تمدید قرارداد برخی از بازیکنان، در حال رایزنی برای جذب دو بازیکن خارجی نیز هستیم.

وی زمان آغاز تمرینات باریج اسانس را طبق اعلام اولیه سرمربی جدید باشگاه، از پنجم مردادماه ذکر کرد.

انتهای پیام/63010/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول