اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه رده سنی

حریفان بانوان بسکتبالیست قم در مسابقات قهرمانی کشور مشخص شدند

تیم‌های رقیب بانوان بسکتبالیست استان قم در پیکارهای سه رده سنی بسکتبال و مینی بسکتبال قهرمانی کشور مشخص شدند.

حریفان بانوان بسکتبالیست قم در مسابقات قهرمانی کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برنامه مسابقات قهرمانی کشور بانوان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و امید مشخص شد و تیم‌های قمی برای حضور در این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

این در حالی است که در رده سنی امید و در گروه دوم تیم دختران امید بسکتبال قم باید با تیم‌های همدان، مرکزی و قزوین به رقابت بپردازد تا با انجام بازی‌ها به شکل دوره‌ای سرانجام تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شود.

این در حالی است که مسابقات امیدهای منطقه چهار کشور نیز به میزبانی هیئت بسکتبال خراسان جنوبی در شهر بیرجند برگزار می‌شود و در این گروه تیم‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان قرار دارند که فقط تیم‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی برای حضور در مسابقات این رده اعلام آمادگی کرده‌اند.

در منطقه سه مسابقات بسکتبال قهرمانی رده سنی امیدهای کشور نیز تیم‌های بسکتبال دختران کرمانشاه و لرستان به میزبانی شهرستان بروجرد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت در حالی که تیم‌های کردستان و ایلام در مسابقات این رده حضور نیافته‌اند.

در رده سنی نوجوانان و در مسابقات نوجوانان منطقه دو کشور تیم هیئت بسکتبال استان قم باید برای راهیابی به مرحله بعدی مسابقات با سه تیم مرکزی، قزوین و همدان به رقابت بپردازد در حالی که بازی‌های این گروه در شهر همدان برگزار می‌شود.

در مسابقات نوجوانان منطقه هشت بسکتبال دختران نوجوان کشور نیز تیم‌های فارس، کهکیلویه، خوزستان و بوشهر در بندر ماهشهر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، ضمن اینکه تیم هرمزگان در مسابقات این رده به میدان نیامده است.

برنامه مسابقات قهرمانی کشور بانوان در رده جوانان نیز از سوی فدراسیون بسکتبال اعلام شد و در مسابقات جوانان منطقه دو تیم‌های مرکزی، قزوین و همدان با یکدیگر مسابقه می‌دهند در حالی که رقابت‌ها در شهر اراک به انجام می‌رسد و البته تیم قم در مسابقات این رده حضور نیافته است.

در مسابقات جوانان منطقه هشت بسکتبال قهرمانی کشور نیز تیم‌های فارس، خوزستان و بوشهر در شهر شیراز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول