اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال خوزستان:

خوزستان ظرفیت معرفی ملی‌پوشان والیبالیست بیشتری را دارد

رئیس هیئت والیبال خوزستان گفت: ظرفیت والیبال استان به قدری است که می‌تواند علاوه بر موسوی بازیکنان دیگری به تیم‌های ملی معرفی کند.

خوزستان ظرفیت معرفی ملی‌پوشان والیبالیست بیشتری را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ابراهیم پارسافر ظهر امروز در مراسم تجلیل از والیبالیست خوزستانی که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: خوزستان ظرفیت‌های خوب و بالایی در رشته والیبال دارد و همیشه بازیکنانی به تیم‌های ملی معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه استعدادها و نهفته‌های این رشته باید کشف شوند افزود: در گذشته شاهد آن بودیم که کشف استعدادها توسط آموزش و پرورش انجام می‌شد، اما این موضوع امروز قدری کم رنگ شده است.

رئیس هیئت والیبال خوزستان با بیان اینکه یکی از کمبودهای این رشته در استان نبود کلاس‌های آموزشی برای مربیان است تصریح‌ کرد: به همین دلیل برگزاری کلاس‌های آموزشی را در دستور کار هیئت قرار دادیم.

این مسئول عنوان کرد: برای این که روزی شاهد نزول این رشته در استان نباشیم  نیاز به حمایت مسئولان است

پارسافر اضافه کرد: هیئت والیبال استان در حال حاضر در 26 شهرستان استان دارای نمایندگی است و به دنبال ارتقاء جایگاه خود در کشور است.

وی گفت: سال گذشته تیم مناطق نفت‌خیز جنوب توانست عنوان سوم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور تصاحب کند و در عین شایستگی نتوانست جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب کند.

رئیس هیئت والیبال خوزستان خاطرنشان‌ کرد: امسال نیز پیش‌بینی می‌کنیم که دو تیم لیگ دسته یکی و دو تیم در لیگ زیرگروه کشوری داشته باشیم

این مسئول در پایان اذعان داشت: خوزستان، استان با استعدادی در پرورش والیبالیست بوده و سوابق نشان می‌دهد که اگر مورد حمایت قرار گیرد می تواند علاوه بر موسوی نمایندگان دیگری به تیم ملی معرفی کند.

انتهای پیام/72008/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول