اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از دو ماه اسارت

دو گروگان در ایرانشهر آزاد شدند

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: پس از دو ماه اسارت، دو گروگان در ایرانشهر آزاد شدند.

دو گروگان در ایرانشهر آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی ملکی‌آهنگران اظهار داشت: بدنبال دریافت نیابت قضایی از شهرستان میاندوآب مبنی بر ربایش فردی به نام محرم.ص در پنجم خرداد ماه سال‌جاری پرونده این آدم‌ربایی و گروگانگیری روی میز کارآگاهان پلیس آگاهی گشوده شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: با دریافت این نیابت قضایی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی ایرانشهر به منظور رهایی این گروگان از چنگال آدم ربایان تحقیقات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با تحقیقات فنی و تخصصی ماموران و با بررسی و تکمیل تحقیقات پلیس آگاهی شهرستان میاندوآب دو فرد مظنون در این آدم‌ربایی به نام های قاسم .ع و حمید.ع شناسایی و دستگیر شدند.

ملکی آهنگران بیان کرد: از این دو مظنون دو قبضه سلاح غیر مجاز و دو دستگاه خودرو پراید کشف شد.

وی اضافه کرد: مشخصات خودروهای توقیفی با مشخصات خودروهایی که گروگانگیری با آنان صورت گرفته بود مطابقت می‌کرد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: این دو مظنون که در تحقیقات پلیس منکر هر گونه دخالتی در این آدم ربایی شده بودند در مواجه با شواهد و مدارک پلیس لب به اعتراف گشوده و به جرم خود اعتراف کردند.

وی بیان داشت: همدستان این دو گروگانگیر بدنبال شناسایی و دستگیری این دو متهم وقتی عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها کردن گروگان در یکی از روستاهای شهرستان دلگان متواری شدند.

ملکی آهنگران افزود: فرد ربوده شده با همکاری ریش‌سفیدان پس از دو ماه اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

فرمانده انتظامی ایرانشهر اضافه کرد: تحقیقات برای دستگیری سایر اعضا این باند آدم ربایی ادامه دارد و به زودی دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/75005/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول