اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش نکا خبر داد

ساماندهی 70 قطعه از اراضی آموزش و پرورش نکا

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان نکا از ساماندهی و تعیین تکلیف 70 قطعه از املاک و پرورش شهرستان نکا خبر داد.

ساماندهی 70 قطعه از اراضی آموزش و پرورش نکا

رضاعلی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا با اشاره به استفاده بهینه از املاک بلا استفاده آموزش و پرورش اظهار داشت: این املاک به مساحت 26 هکتار بوده که از طرف خیران اهدا شده بود و با رایزنی‌های انجام شده راهکارهای تبدیل به احسن آن برای استفاده بهینه، بررسی و ساماندهی شد.

حسینی ادامه داد: با استفاده از توان و همفکری کارشناسان زبده، این کار عملیاتی شده و اکنون 70 قطعه از زمین بلاتکلیف سازماندهی شده و برای کارهای ضروری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش در عرصه حماسه اقتصادی باید بهره برد،خاطر نشان کرد: باید از املاک بلا استفاده آموزش و پرورش به طریق ممکن استفاده بهینه انجام دهیم.

این مسئول فرهنگی یادآور شد: بخشی از املاکی که قابلیت کشاورزی دارند به منظور اجرای طرح مزرعه تابستانی برای استفاده از توانایی‌های دانش‌آ‌‌موزان، کسب مهارت‌های زندگی و شغلی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در اختیار آنان و بخشی دیگر برای رونق ورزش و سلامت و اجرای مسابقات ورزشی این قشر قرار می‌گیرد.

حسینی در ادامه یاد آور شد: از این زمین‌ها تا زمان تغییر کاربری برای تامین اعتبارات لازم برای احداث مدارس به بهترین شکل مدیریت می‌شود تا هم فضای کار و روحیه تعاون، همدلی، همفکری و نشاط ایجاد شود و هم از منبع در آمدی آن برای کمک به مدارس شبانه‌روزی و فضای آموزش و پرورش استفاده شود.

انتهای پیام/86002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول