اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دزفول:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش دزفول در اولویت باشد

مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: وجود مدارس با بیش از چند دهه سابقه فعالیت و فرسوده بودن و همچنین تکمیل پروژه‌های ساختمانی مدارس اعم از تازه‌تأسیس و نیازمند تعمیر در اولویت باشد.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش دزفول در اولویت باشد

غلامرضا نصراله‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول با اشاره به جلسه مشترک با نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار کرد: وجود مدارس با بیش از چند دهه سابقه فعالیت و فرسودگی باعث بروز مشکلاتی در سطح شهرستان دزفول شده است.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های ساختمانی مدارس اعم از تازه تاسیس، نیازمند تعمیر و تجهیزات با حمایت نماینده محترم شهرستان دزفول از جمله مسائلی بود که در این جلسه مشترک بررسی شد.

مدیر آموزش و پرورش دزفول ادامه داد: با سفر به تهران و انعکاس تمام مسائل مربوط به آموزشگاه‌های منطقه دزفول، با معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور خواستار توجه بیشتر به این شهرستان شدیم.

نصرالله‌پور اذعان داشت: به لطف پروردگار نتیجه این دیدار رضایت بخش و آن مقام مسئول قول مساعدت مالی در راستای تهیه تجهیزات ضروری آموزشگاه‌های منطقه از جمله وسایل سرمایشی، تلاش در راستای تکمیل مسکن مهر  را دادند.

مدیر آموزش و پرورش دزفول از تلاش‌های پیگیر نماینده محترم مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی که در به انجام رساندن درخواست ها و نیازهای منطقه‌ای این مدیریت تلاش مستمر دارند، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/72006/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول