اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه خبر داد

آغاز فعالیت پایگاه انتخاب رشته در آموزش و پرورش فیروزکوه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از استقرار پایگاه انتخاب رشته و مشارکت 10 نفر کارشناس برای کمک به انتخاب رشته دانش‏آموزان کنکوری در اداره آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

آغاز فعالیت پایگاه انتخاب رشته در آموزش و پرورش فیروزکوه

یعقوب ایمانی امروز در گفت‏‏وگو با خبرگزاری فارس از شرق استان تهران اظهار داشت: همه ساله از فردای روز اعلام نتایج کنکور دانشگاه‏ها، پایگاهی به منظور کمک به دانش‏آموزان در امر خطیر انتخاب رشته دانشگاهی در مرکز اداری این نهاد استقرار می‏یابد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: مطابق برنامه‏ریزی انجام شده از یک‏شنبه این هفته (13 مردادماه) صبح‏ها از ساعت 9 تا 13 انتخاب رشته برای دانش‏آموزان دختر و بعدازظهرها از ساعت 14 تا 18 نیز انتخاب رشته برای دانش‏آموزان پسر در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش انجام می‏شود.

ایمانی تصریح کرد: در انجام این امر از 10 نفر از مشاوران، مسئولان مقاطع، مسئول هسته مشاوره اداره و افراد مجربی که دستی در آتش انتخاب رشته دارند، دعوت به همکاری شده است.

وی افزود: از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‏های استان تهران تخفیفی برای دانش‏آموزان استفاده‌کننده از این پایگاه و تخفیف ویژه‏ای برای دانش‏آموزان خانواده‏های فرهنگی در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: این پایگاه تا روز 17 مردادماه پذیرای دانش‏آموزان کنکوری است که در صورت اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت مراجعه دانش‏آموزان تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/2568/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول