اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بستک عنوان کرد

تشکیل تیم‌های نظارت و ارزیابی مدارس در آموزش و پرورش بستک

مدیر آموزش و پرورش بستک با بیان اینکه تیم‌های نظارت و ارزیابی در این نهاد باید تشکیل شود، گفت: برای ایجاد آمادگی، طراحی و تدوین برنامه جامع و مناسب برای آغاز سال تحصیلی 93-92 باید این تیمها به طور منظم از مدارس بازدید کنند.

تشکیل تیم‌های نظارت و ارزیابی مدارس در آموزش و پرورش بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، ناصر توکلی ظهر امروز در نشست اعضاء ستاد پروژه مهر و کمیته‌های تشکیل شده اظهار داشت: ستاد پروژه مهر وظایفی چون برنامه‌ریزی و تعیین سیاست‌گذاری‌ها، تنظیم دستور جلسات کمیته‌ها، پیگیری مصوبات جلسات کمیته‌ها، نظارت بر اجرای بهینه فعالیت‌های پروژه مهر در منطقه و مدارس تحت پوشش را بر عهده دارد.

وی با اشاره به وظایف کمیته افزود: این کمیته‌ها طبق شرح وظایفی که دارند باید پیگیر امور مربوطه باشند.

این مسئول اضافه کرد: یکی از کمیته‌های کلیدی در این ستاد، کمیته تعمیر و تجهیز است که آماده‌سازی فضای فیزیکی و کالبدی مدارس و تأمین فضای لازم جهت استقرار کلاس، پیگیری امور مربوط به اتمام تعمیرات اساسی و پروژه‌های نیمه تمام، توزیع به موقع کتب درسی، انجام تعمیرات جزئی در مدارس و برنامه‌ریزی برای جمع آوری وسایل اسقاطی مدارس و... را بر عهده دارد باید به صورت جدی پیگیری شود.

توکلی برنامه‌ریزی و تعیین سیاست گذاری‌ها در راستای پروژه مهر و نظارت بر اجرای بهینه فعالیت‌ها در مدارس را از مهم‌ترین وظایف این ستاد برشمرد و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مادی و معنوی آموزش و پرورش و سایر ادارات مرتبط در راستای بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک از اعضاء ستاد و کمیته‌ها خواست تا به مسائلی همچون آراستگی، زیباسازی فضا و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان دانش آموزان توجه بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه تیم‌های نظارت و ارزیابی در آموزش و پرورش باید تشکیل شود، متذکر شد: برای ایجاد آمادگی، طراحی و تدوین برنامه جامع و مناسب برای شروع سال تحصیلی 93-92 باید این تیم‌ها به طور منظم از مدارس بازدید کنند.

توکلی در پایان اذعان داشت: با انجام اقدامات لازم در طول تابستان جاری، باید مقدمات لازم برای استقبال از دانش آموزان عزیز در اول مهرماه فراهم شود و جشن شکوفایی و آغاز سال تحصیلی را با آمادگی لازم برگزار کنیم و محیطی سرشار از امید و موفقیت را برای دانش‌آموزان فراهم سازیم.

انتهای پیام/88006/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول