اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امنیتی استانداری خراسان جنوبی:

دمیدن روح نشاط و امید در جامعه مهمترین رسالت رسانه‌ها‌ست

معاون سیاسی استانداری خراسان جنوبی گفت: در شرایط فعلی که دشمن با تمام توان در پی سیاه نمایی و کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در عرصه های سیاسی است، دمیدن روح نشاط و امید به آینده مهمترین رسالت رسانه و مطبوعات است.

دمیدن روح نشاط و امید در جامعه مهمترین رسالت رسانه‌ها‌ست

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علی‌محمد گلستانی‌فرد در جلسه هم‌اندیشی مدیران مسئول و روسای رسانه‌های استان اظهار کرد: تهیه و تدوین گزارشات و اخباری که موجب تحکیم و تقویت همبستگی ملی و انسجام اجتماعی می‌شود از دیگر مواردی است که باید در ایام باقی‌مانده تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

وی اجتناب از درج مطالب و اخبار و گزارشاتی که موجب ایجاد تشویش اذهان عمومی شده و زمینه‌های تفرقه و دو‌دستگی در جامعه ایجاد می‌کند را مورد تاکید قرار داد و افزود: تدوین راهکارهای نوین تبلیغاتی و رسانه‌ای در ارتباط تشویق و ترغیب بیش از پیش مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رای با توجه به سیاست‌های رسانه‌ای و نیز فضا و امکاناتی که در اختیار رسانه‌ها است می‌تواند جزو رویکردهای رسانه‌ای و تبلیغاتی استان قرار گیرد.

آمادگی ستاد انتخابات در مباحث انتخاباتی برای رسانه‌ها

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی بر لزوم استفاده عادلانه تمامی کاندیداها و احزاب سیاسی از فضاها و امکانات تبلیغاتی برای بیان دیدگاه‌ها، توانمندی‌ها و برنامه‌های خود در راستای شفاف‌سازی و ایجاد شور انتخاباتی تاکید کرد و ادامه داد: در این زمینه این آمادگی وجود دارد تا حمایت و هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

گلستانی‌فرد با بیان اینکه تا کنون اقدامات بسیار خوبی در رسانه‌های استان در خصوص مباحث انتخاباتی صورت گرفته است، گفت: ستاد انتخابات استان آمادگی دارد تا اطلاعات لازم برای استفاده رسانه‌ها در خصوص مباحث انتخاباتی را در اختیار رسانه‌های استان قرار دهد.

وی ادامه داد: لزوم تقویت ارتباط رسانه‌ای با شهرستان‌های استان و پوشش بهتر و بیشتر اخبار انتخاباتی در شهرستان‌ها با همکاری روسای کمیته‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستادهای انتخابات در شهرستان‌های استان باید مورد توجه قرار گیرد.

فعالیت سایت‌های غیرمجاز خبری برای سیاه‌نمایی و تخریب خدمات نظام و انقلاب

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی به فعالیت سایت‌های غیر مجاز خبری در استان اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت این سایت‌ها در ایام انتخابات شدت می‌گیرد که به طور عمده در راستای سیاه‌نمایی و تخریب خدمات نظام و انقلاب تلاش می‌کنند که مدیران مطبوعات استان باید دقت داشته باشند تا اخبار مورد نظر خود را از سایت‌ها و پایگاه‌های خبری معتبر استفاده کنند تا دچار مشکلات حقوقی نشوند.

وی حضور گسترده و فراگیر مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری را از مهم‌ترین وظایف و اهداف ستاد انتخابات استان دانست و تصریح کرد: انتخاب اصلح در گام دوم دیگر هدف مهمی است که در شرایط فعلی باید مورد توجه همه قرار گیرد.

انتهای پیام/69017/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول