اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان پایبند باشند

استاندار اردبیل بر پرداخت تسهیلات خصوصاً تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک‌های عامل به مددجویان بهزیستی تاکید کرد.

بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان پایبند باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد اظهار داشت: مددجویان و توانخواهان سازمان‌های حمایتی از جمله اقشار نیازمند بوده و این افراد همواره با توجه به شرایط نیاز به حمایت و دستگیری دارند تا استقلال فردی خود را کسب کنند.

وی با اشاره به طرح‌های اشتغالزایی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت اشتغال و لزوم توجه به بحث‌های مربوط به آن باید نسبت به رفع یا کاهش درصد مشکلات اقتصادی جامعه از طریق اشتغالزایی و پرداختن تسهیلات خود اشتغالی افراد جامعه همت کرد.

نیکزاد ادامه داد: یکی از دغدغه های اصلی دولت رسیدگی به معضلات اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان است تا ضمن تقویت روحیه اعتماد به نفس، نسبت به رشد، بالندگی و شکوفایی جامعه از طریق توجه و شناسایی استعدادهای جوانان اقدام شود.

مدیر کل بهزیستی استان نیز در این نشست گفت: ایجاد اشتغال پایدار یکی از ابزارهای اصلی در تحقق شعار حماسه اقتصادی است که رهبر انقلاب اسلامی بر آن تاکید کردند.

رویا احمدیان تعداد پرونده‌های معرفی شده به بانک‌های عامل در سال گذشته را 279 مورد مشاغل خانگی و 189 مورد تسهیلات خود اشتغالی عنوان کرد و خواستار پرداخت تسهیلات به مددجویان شد.

انتهای پیام/62003/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول