اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران خبر داد

پرداخت 45 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی توسط ارشاد مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در سال 1390 و 1391 این اداره کل برای حمایت از فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموختگان بخش فرهنگ و هنر مبادرت به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به مبلغ 45 میلیارد ریال کرده است.

پرداخت 45 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی توسط ارشاد مازندران

حجت‌‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: از برنامه‌های اصلی دولت دهم ایجاد فرصت‌های شغلی بوده که در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی سهمیه هر استان توسط شورای عالی اشتغال مشخص شد.

وی افزود: تعهد اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران 310 نفر لحاظ شده بود که پس از شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های شغلی در این حوزه و ثبت آن در سامانه رصد این اداره کل موفق شد در سال 1391 علاوه بر به جای آوردن تعهدات خود، نسبت به ثبت تعداد 382 ظرفیت شغلی در سامانه اقدام کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: این اداره کل یکی از هشت دستگاه برتر استان در ایجاد ظرفیت‌های شغلی در استان معرفی شد.

ابراهیمی ادامه داد: در همین راستا در سال 1390 و 1391 این اداره کل برای حمایت از فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموختگان بخش فرهنگ و هنر مبادرت به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به مبلغ 45 میلیارد ریال کرده است.

وی تصریح کرد: ارشاد مازندران با وجود عضویت دیرهنگام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ستاد عالی ساماندهی مشاغل خانگی، توانست تقریبا 100 درصد اعتبار این بخش را جذب کند.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول