اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بانک صنعت و معدن گیلان خبر داد

پرداخت 25 میلیارد تومان تسهیلات به صنعت گیلان

سرپرست بانک صنعت و معدن گیلان از پرداخت 25 میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون به واحدهای صنعتی این استان خبر داد.

پرداخت 25 میلیارد تومان تسهیلات به صنعت گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، علی الفونه عصر امروز در بازدید خبرنگاران از طرح‌های صنعتی گیلان اظهار کرد: منابع در اختیار بانک صنعت و معدن از محل صندوق توسعه ملی تامین می‌شود.

وی از پرداخت 25 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی گیلان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک صنعت و معدن استان معرفی شده و پس از بررسی برای پرداخت وام اقدام می‌شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

الفونه با تاکید براینکه تسهیلات مورد نیاز واحدهای صنعتی گیلان در حال پرداخت است، بیان کرد: منابع ما از طریق وصولی‌های بانک، افزایش سپرده‌ها و خطوط اعتباری که در اختیار داریم تامین می‌شود ضمن اینکه برای خطوط اعتباری محدودیتی نداریم.

سرپرست بانک صنعت و معدن گیلان به متقاضیان دریافت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی اشاره کرد و گفت: متقاضیان برای دریافت تسهیلات مراجعه کنند و در صورت نداشتن نیاز انصراف دهند.

وی با بیان اینکه دو شعبه بانک صنعت و معدن در گیلان فعال است، خاطرنشان کرد: سال گذشته یک‌هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی گیلان پرداخت شده است.

الفونه 50 درصد تسهیلات مذکور را از محل بند 16 صندوق توسعه ملی عنوان کرد و یادآور شد: 50 درصد تسهیلات پرداختی به واحدهای صنعتی گیلان از محل منابع داخلی بانک صنعت و معدن بوده است.

به گفته این مسئول، بانک صنعت و معدن گیلان سال گذشته معادل شش برابر میزان منابع داخلی استانی به واحدهای صنعتی گیلان تسهیلات پرداخت کرده است.

*بدهی به بانک مشکل واحدهای صنعتی گیلان است

رئیس سازمان صنعت و معدن گیلان نیز در بازدید مذکور در جمع خبرنگاران بدهی واحدهای صنعتی به بانک‌ها را از مشکلات واحدهای صنعتی استان عنوان کرد و گفت: بانک‌ها با واحدهای تولیدی همراهی و مساعدت داشته باشند.

علی منتظری استقبال سرمایه‌گذاران برای احداث واحدهای صنعتی در گیلان را بسیار خواند و تصریح کرد: واحدهای تولیدی استان تنگناهای بسیاری در تامین سرمایه در گردش دارند.

وی تامین نقدینگی را یکی از زنجیره‌های تولید عنوان کرد و یادآور شد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید به واحدهای تولیدی گیلان کمک کنند.

انتهای پیام/84001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول