اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رشت در مجلس خبر داد

پرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی به رزمندگان

نماینده مردم رشت در مجلس از تصویب پرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی با سود چهار درصد به رزمندگانی که دو سال سابقه جبهه دارند، در بودجه سال 92 خبر داد.

پرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی به رزمندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری گیلان با اشاره به بودجه 210 هزار میلیارد تومانی بودجه کشور در سال 92 اظهار کرد: اگر 50 درصد بودجه مذکور تحقق پیدا کند باید در کشور توزیع شود.

وی به بعضی از اعتبارات پنهانی در بودجه امسال اشاره کرد و افزود: 52 میلیارد تومان اعتبارات برای بخش فرهنگی در استان‌ها در نظر گرفته شده است.

کوچکی‌نژاد خواستار شناسایی بسیاری از رموز قانون بودجه توسط دستگاه‌های اجرایی شد و تصریح کرد: نمایندگان مجلس آماده همکاری با مدیران برای شناسایی قانون بودجه هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس در ادامه به پروژه نیمه‌تمام سالن یک‌هزار نفری آموزش و پرورش گیلان اشاره کرد و گفت: مبلغ 3 میلیارد تومان برای تاسیسات سالن مذکور اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه اتمام سالن آموزش و پرورش در فلکه نیروی دریای رشت نیاز به 3 میلیارد تومان اعتبارات دارد، یادآور شد: مبلغ مذکور باید از محل بودجه استانی تامین شود.

کوچکی‌نژاد از استفاده شش دستگاه گیلان از بودجه کشوری خبر داد و اذعان کرد: امسال دستگاه‌های مذکور کد مستقل دریافت کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات ماهیان خاویاری گیلان در سال جاری از بودجه کشوری استفاده می‌کند، اظهار کرد: 500 میلیون تومان برای هر کدام از دستگاه‌های کددار در بودجه مصوب شده است.

وی به مشکلات گلخانه‌داران در گیلان اشاره کرد و افزود: 700 خانوار گلخانه‌دار استان با مشکلات جدی مواجه هستند.

کوچکی‌نژاد همچنین خواستار پرداخت حقوق کارمندان قراردادی دستگاه‌های دولتی گیلان مانند کارمندان رسمی شد و تصریح کرد: سال گذشته در قانون بودجه کارکنان قراردادی دانشگاه علوم پزشکی جدا شدند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه نیمی از کارکنان بعضی از دستگاه‌ها قراردادی هستند، گفت: پرداخت حقوق‌ها باید هماهنگ باشد.

*132 میلیارد تومان اعتبارات تملک‌دارایی گیلان در سال 92

معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور از اختصاص 132 میلیارد تومان در بخش تملک‌دارایی‌های استان در بودجه سال 92 خبر داد و بیان کرد: 3.6 میلیارد تومان برای شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در نظر گرفته شده است.

محمدحسین اصغریان با اشاره به اختصاص 6.3 میلیارد تومان برای آسفالت راه‌های روستایی گیلان، یادآور شد: امسال 20 درصد اعتبارات گیلان با ماهیت استانی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/84001/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول