اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا خبر داد

پرداخت 160 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی در صومعه‌سرا

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا از پرداخت بالغ بر 160 میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی به متقاضیان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 160 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، بهزاد روان‌پاک عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی بسیج سازندگی این شهرستان با تسلیت ایام سوگواری شهادت علی (ع) اظهار کرد: امام علی (ع) همواره الگوی تمام بسیجیان در امر خدمات‌رسانی به محرومان و نیازمندان هستند.

وی افزود: شب‌های قدر غنی‌ترین فرصت برای توجه بیشتر مردم به خویشتن و رسیدن به قرب الهی است و این امر با تقوا و عبادت مخلصانه تحقق می‌یابد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به فعالیت این حوزه خدماتی در سال جاری، تصریح کرد: بسیج سازندگی با همکاری دیگر نهادهای مربوطه در اندیشه خدمت به محرومان و برطرف شدن محرومیت‌ها به ویژه در مناطق روستایی است.

وی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد کشاورزی، اداره آموزش و پرورش، بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا را از جمله نهادهای همکار با بسیج سازندگی این شهرستان در راستای اجرای طرح‌های خدمات عمرانی و فرهنگی برای محرومان برشمرد.

روان‌پاک با بیان اینکه هدف بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا حرکت به طرف توسعه برتر و ارائه خدمت در حوزه‌های مختلف عمرانی و آبادانی است، اذعان کرد: هزینه اجرای پروژه‌های عمرانی توسط بسیج سازندگی بسیار کمتر از صرف هزینه‌های جاری یک پیمانکار است.

وی اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی و بهسازی بسیج سازندگی صومعه‌سرا با همکاری، همت و تعامل بسیجیان داوطلب و خیرخواه انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به پرداخت تسهیلات خود اشتغالی به متقاضیان بسیجی این شهرستان، اذعان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 160 میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی به متقاضیان بسیجی واجد شرایط صومعه‌سرا پرداخت شده است.

به گفته این مسئول، مبلغ مذکور در قالب وام‌های خوداشتغالی به 21 نفر پرداخت شده است.

وی به دیگر پروژه‌های در حال اجرای بسیج سازندگی صومعه‌سرا اشاره کرد و افزود: امسال هشت باب منزل مددجویی کمیته امداد و بهزیستی صومعه‌سرا با همکاری بسیجیان جهادی این شهرستان ساخته و تحویل صاحبان آنها می‌شود.

روان‌پاک با تصریح بر اینکه در شناسایی و اجرای پروژه‌های قابل اجرا در طرح جهادی نیازمند همکاری و تعامل متقابل مسئولان صومعه‌سرا هستیم، متذکر شد: بسیج سازندگی صومعه‌سرا آماده اجرای هر نوع طرح و برنامه جهادی برای خدمت و کمک به محرومان این شهرستان است.

وی از برگزاری اردوهای یک‌روزه جهادی با حضور اعضای حاضر در حلقه صالحین صومعه‌سرا خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برای ساخت و ساز واحدهای عمرانی کوچک می‌توان از همکاری بسیجیان عضو در حلقه صالحین در قالب طرح اردوهای جهادی یک‌روزه بهره برد.

وی یادآور شد: بسیج سازندگی صومعه‌سرا آماده اجرای برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان و نیز انجام طرح با سواد کردن نهضت سوادآموزی با توجه به ظرفیت موجود پایگاه‌های بسیج در روستاهای این شهرستان است.

انتهای پیام/84003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول