اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بناب:

پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به واحدهای صنفی و تولیدی بناب

سرپرست اداره صنعت، معدن وتجارت بناب از پرداخت 222 میلیون ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی این شهرستان خبر داد.

پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به واحدهای صنفی و تولیدی بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید رحمان‌پور امشب در جمع خبرنگاران یکی از موانع توسعه کسب و کار بنگاه‌های کوچک را کمبود منابع مالی اعلام کرد و افزود: این اداره برای تأمین بخشی از نیازهای مالی با هدف بهبود عملکرد و ارتقای بهره‌وری در مصرف انرژی این واحدها با همکاری اتحادیه‌های تولیدی اقدام به ثبت نام واحدهای صنفی متقاضی تسهیلات در سامانه ایرانیان اصناف کرد.

وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم به تعداد 236 نفر از متقاضیان مبلغ 20 میلیارد و 220 میلیون ریال در قالب تسهیلات بانکی کم‌بهره از طریق بانک عامل (بانک ملی) برای واحدهای صنفی اتحادیه‌های درودگران و فلزکاران، آلومینیوم‌کاران، پوشاک‌فروشان، بافندگان‌فرش، تعمیرکاران لوازم خانگی و قنادان پرداخت شد.

رحمان‌پور گفت: حمایت از واحدهای صنفی درحوزه تولید، ضروری بوده و مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های مربوطه در کنار اداره صنعت، معدن و تجارت در این زمینه در تلاش هستند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بناب همچنین با اشاره به توانمندی واحدهای صنفی تولیدی شهرستان بناب در توسعه کسب و کار بنگاه‌های کوچک و تأکیدات مکرر مسئولان بر توانمندسازی این واحدها، بر حفظ اشتغال موجود و پایداری آن در بخش‌های مختلف تولید صنفی اشاره کرد و افزود افزایش زمینه‌های اشتغال در فضای واحدهای صنفی از اولویت‌های این اداره است.

رحمان‌پور از همکاری صمیمانه رئیس و کارکنان بانک ملی در ارتباط با تسریع در روند تکمیل و پرداخت وام بهینه‌سازی مصرف انرژی برای واحدهای تولیدی «انرژی بر» تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/60004/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول