اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی آذربایجان ‌غربی خبر داد

فعالیت 1001 مرکز خصوصی زیر نظر بهزیستی آذربایجان غربی

معاون مؤسسات خیریه، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی آذربایجان ‌غربی گفت: یک هزار و یک مرکز خصوصی داریم که مجوز این مراکز خصوصی از طریق بهزیستی آذربایجان غربی صادر می‌شود.

فعالیت 1001 مرکز خصوصی زیر نظر بهزیستی آذربایجان غربی

محمود شیخ‌علیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از یک هزار و یک مرکز خصوصی 77 مرکز، مرکز خیریه هستند که این مراکز اهداف بهزیستی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: تعدادی از این مراکز نیز مراکز نگهداری سالمندان، توان‌بخشی، امور اجتماعی، بیماران روانی و... هستند.

شیخ‌علیزاده با بیان اینکه مراکز خصوصی و موسسات خیریه بازوان مشارکتی سازمان بهزیستی هستند، خاطرنشان کرد: به غیر از یارانه‌ای که بهزیستی به این موسسات اختصاص داده است بقیه اعتبار مورد نیاز خود را از طریق مشارکت‌های مردمی تامین می‌کنند.

معاون بهزیستی آذربایجان ‌غربی عنوان کرد: نظارت و حسابرسی تمام این موسسات از نظر عملکرد مالی توسط بهزیستی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهار احسان و نیکوکاری در بهزیستی است، تصریح کرد: عمده برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان شامل طرح ضیافت مهر رمضان بوده که یک طرح کشوری است به طوری که مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خیرین در روزهای زوج بعد از افطاری برای مددجویانی که مشکل ویژه دارند کمک‌هایی را در نظر می‌گیرند.

شیخ‌علیزاده افزود: در این طرح دو نوع کمک برای خانواده‌های نیازمند در سطح استان آذربایجان غربی در نظر گرفته می‌شود به صورتی که خیرین آمادگی خود را برای کمک به یک خانواده مشخص اعلام کرده یا و به طور عمومی کمکی را برای خانواده‌های نیازمند در نظر می‌گیرند.

وی جمع‌آوری زکات فطریه در عید فطر را از دیگر برنامه‌های بهزیستی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و ادامه داد: برای نخستین بار صندوق‌های جمع‌آوری زکات فطریه بهزیستی در مصلی امام خمینی (ره) مستقر خواهند بود.

شیخ‌علیزاده اعلام کرد: در پنج شهرستان جشن گلریزان با دعوت از خیرین داریم که صرفا در راستای مسکن و اشتغال کمک صورت می‌گیرد.

معاون بهزیستی آذربایجان ‌غربی تصریح کرد: اولویت سازمان بهزیستی هزینه کردن هدفمند مشارکت‌های مردمی بوده و شعار بهزیستی در سال 92 نهضت اشتغال و توانمندسازی است.

انتهای پیام/61005/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول