اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

خیران از مددجویان بهزیستی بیشتر حمایت کنند

مدیرکل بهزیستی استان سمنان، حمایت بیشتر خیران از مددجویان بهزیستی را در استان سمنان خواستار شد.

خیران از مددجویان بهزیستی بیشتر حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان سمنان، حجت ‏الاسلام والمسلمین علی پهلوان در نشستی با مسئولان و کارکنان مرکز خادم‏ الحسنین در مهدیشهر با بیان اینکه خیرین باید دست مددجویان بهزیستی را بگیرند، اظهار داشت: کمک به مددجویان از اجر معنوی بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه بهترین عمل خیر تلاش در راه رسالت ‏الله با مال و جان است، افزود: کار خیر موجب خودشناسی و خودسازی می‏شود.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی افزود: باید کاری کنیم تا انسان‏های نیازمند خود منبع و مایه کسب روزی و گذران زندگی خود و حتی یاری رساندن به دیگر هم‏نوعان خویش شوند.

پهلوان خاطرنشان کرد: با پیشرفت جامعه و تنوع فعالیت‌های اجتماعی، بهزیستی که متولی امور مددجویان است، به دنبال راه‌های جدیدی برای مشارکت وسیع‌تر خیرین در امور اجتماعی است.

مدیرعامل مرکز خادم ‏الحسنین نیز با بیان اینکه ساختمان این مرکز استیجاری است، افزود: خوشبختانه کلنگ احداث این ساختمان در خرداد ماه سال‏جاری در طالب‏ آباد شهرستان مهدیشهر بر زمین زده شد.

حسن طیبی از نگهداری 40 بیمار زن روانی مزمن استان در این مرکز خبر داد و اظهار داشت: در ساختمان جدید ظرفیت نگهداری 70 بیمار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این ساختمان در مساحتی بالغ بر 970 متر مربع ساخته می‏شود، عنوان کرد: این ساختمان دارای اتاق‏های مخصوص پرسنل، اتاق پزشک، سالن ورزشی و کارگاه برای تولیدات مددجویان و ... است.

طیبی تصریح کرد: برای ساخت این ساختمان حداقل به 250 میلیون تومان تسهیلات نیاز است.

وی با اشاره به اینکه این ساختمان خصوصی است، اظهار داشت: البته سازمان بهزیستی استان هم در پیگیری کارها برای ساخت این مؤسسه همکاری کرده است.

مدیرعامل مرکز خادم‏ الحسنین خواستار حمایت مسئولان شد و پیش‏بینی کرد با دریافت وام تا آخر امسال اسکلت این مرکز بنا شود.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول