اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز قدس صورت گرفت

برپایی ایستگاه نقاشی کودکان بیدار در یاسوج+ تصاویر

همزمان با روز قدس، ایستگاه نقاشی کودکان بیدار در یاسوج برپا شد.

برپایی ایستگاه نقاشی کودکان بیدار در یاسوج+ تصاویر

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، راهپیمایی روز قدس امسال در شهر یاسوج جلوه‌های ویژه‌ای داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به برپایی ایستگاه نقاشی با عنوان کودکان بیدار اشاره کرد.

به گزارش فارس، این ایستگاه که با همکاری اداره‌کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

زینب الهی در حاشیه این ایستگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: ایستگاه نقاشی با عنوان کودکان بیدار با موضوع مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی امروز در کنار مصلای شهر یاسوج برگزار شد.

کارشناس مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همه مناسبت‌های سال چنین ایستگاه‌های نقاشی برپا می‌شود که امسال با محوریت ارشاد اسلامی و همکاری کانون چنین برنامه‌ای تدارک دیده شد و تعداد 8 مربی کانون ابتدا با راهنمایی کودکان آن‌ها را آماده نقاشی با این مضمون می‌کنند.

الهی افزود: امروز و در ایستگاه نقاشی کودکان بیدار بیش از 300 کودک و نوجوان حضور فعال داشتند که نقاشی‌های آن‌ها در معرض دید راهپیمایان روز قدس قرار گرفت.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول