اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران در جمع راهپیمایان روز قدس:

جریان صهیونیسم بازتولید فرقه سامری است

استاندار مازندران با اشاره به اینکه جریان صهیونیسم، بازتولید فرقه سامری است، خاطرنشان کرد:‌ با واژه‌های فریبا با عنوان دفاع از دین و پیامبر کهن اقدام به این کار می‌کنند که در حقیقت این فرقه‌گرایی بازتولید جهالت و کفر مدرن است.

جریان صهیونیسم بازتولید فرقه سامری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی‌اکبر طاهایی امروز در سخنرانی روز قدس در جمع مردم ساری، اظهار داشت: امروز در 80 کشور و موقعیت جغرافیایی جهان اسلام، فریاد برائت از ظالم و استکبارستیزی، طنین‌انداز است.

وی با بیان اینکه مبارزات رهایی بخش موحدان، متجلی شده است، گفت:‌ خدا دوستدار مجاهدان است.

طاهایی با اشاره به اینکه جریان صهیونیستم، بازتولید فرقه سامری است، خاطرنشان کرد:‌ با واژه‌های فریبا با عنوان دفاع از دین و پیامبر کهن اقدام به این کار می‌کنند که در حقیقت این فرقه‌گرایی بازتولید جهالت و کفر مدرن است.

وی با بیان اینکه آرماگدون به عنوان شهر آرمانی صهیونیسم، چه پیامی را دنبال می‌کند، ادامه داد: این پدیده‌ای است که از دیرباز با واژه فراماسونری و بعد با ایجاد جریان تفرقه‌گرایی میان امت اسلامی به نام حمایت از جریان‌های پلیدی چون بابیت، وهابیت و بهائیت و امروز هم با بنیادگرایی دور از خرد و فطرت به نام طالبانیسم و القاعده‌گرایی، همان پدیده شکل دیروز فرقه سامری است.

این مسئول با اشاره به اینکه پایه‌گذاران فرقه صهیونیسم در لندن زندگی می‌کنند، با تاریخ سراسر خدعه و نیرنگ، همان راه را در پیش دارند، گفت: امروز به برکت بیداری اسلامی و تداوم انتفاضه، فریاد انزجار سراسر جهان، را فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد از هر حرکتی بهره بگیرد، تصریح کرد: انحراف از حرکت، پدیده تکراری است.

طاهایی با اشاره به اینکه اسلام، حقیقت انبیای الهی است، افزود: اسلام تجلی حقیقت پیام‌های الهی از نوح تا آخرین پیامبر ابراهیمی است.

وی با بیان اینکه در روز قدس امسال، شور دیگری به پا شده است، اظهار داشت:‌ بعد از خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد، حضور امروز مردم، در پاسخگویی به ندای مقام معظم رهبری، همان کلید واژه‌ای است که استکبار از آن هراس دارد.

طاهایی با اشاره به اینکه تا دیروز می‌گفتند در ایران انتخابات دموکراتیک برگزار نمی‌شود، گفت: اما شعار رسانه‌های خارجی در روز 24 خرداد به این سمت معطوف شد که در ایران انتخابات دموکراتیک برگزار شده است.

وی با بیان اینکه به گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار در ایران انتخابات دموکراتیک نبوده است ، تصریح کرد: ما همیشه امانتدار رای مردم بودیم.

طاهایی با اشاره به اینکه امروز حل مشکلات کشور در تداوم اطاعت از رهبری است، یادآور شد: انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، خط بطلانی بر توطئه استکبار جهانی بود.

وی با بیان اینکه آثار بیداری اسلامی در مصر در حال شکوفا شدن بود که عده‌ای به نام اسلامگرا آمدند و آن فریب را ساماندهی کردند، خاطرنشان کرد: در حالی که مصر امروز باید فریاد قدس را سر دهد اما مصر را به صحنه درگیری دو گروه مسلمان تبدیل کرده‌اند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه امروز نسخه حکیمانه مقام معظم رهبری برای مصر، تونس، لیبی و لبنان، همان نسخه نجات‌بخش قرآن است، گفت: جریان مقدس روز قدس، زمینه‌ساز ظهور منجی عدالت‌گستر خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید برای حفظ دستاوردهای روز قدس، تلاش کنیم، تصریح کرد: پندار و حدود جغرافیای جهان اسلام را باید تقویت کنیم.

طاهایی با اشاره به اینکه رسانه‌های صهیونیستی با دلار و یورو، آرماگدون را حمایت می‌کنند، اظهار داشت: می‌خواهند در صفوف متحد ما رخنه ایجاد کنند، این صف را باید زنده نگه داریم.

انتهای پیام/86007/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول