اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه شهرستان شیروان:

مسلمانان برای برچیدن غده سرطانی صهیونیسم به‌پا خیزند

امام‌جمعه شهرستان شیروان تاکید کرد:‌ مسلمانان برای برچیدن غده سرطانی صهیونیسم به پا خیزند.

مسلمانان برای برچیدن غده سرطانی صهیونیسم به‌پا خیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین نماز جمعه این هفته شهرستان در جمع نمازگزاران روزه‌دار گفت:‌ همه باید به‌پا خیزند و سریع‌تر شر اسرائیل را از سر اسلام و مسلمین کم کنند.

خطیب جمعه شیروان افزود: امام(ره) به عنوان طبیب جامعه اسلامی اسرائیل را به عنوان غده سرطانی معرفی و راه حل و معالجه آن را در این دانستند که باید این رژیم جعلی از بین برود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان برگزاری پرشور راهپیمایی روز قدس امسال در اقصی‌نقاط جهان را برشمرد و گفت: این فریادها علیه آمریکا و اسرائیل استوار و راسخ بود زیرا زخم عمیقی بر پیکره اسلام و مسلمین نشسته و مشاهده می‌کنیم که سیاست‌های شیطانی آمریکا و اسرائیل و هم‌دستانش در مصر، لبنان، بحرین، فلسطین و سوریه در گوشه‌گوشه جهان مسلمانان را آزار می‌دهد.

وی اضافه کرد: اینها ناشی از سیاست‌های تفرقه‌برانگیز دشمنان اسلام بوده و حق مسلمانان را در این کشورها از آنان سلب کرده است.

خطیب جمعه شیروان، صهیونیست را موجودی ضدبشریت خواند و گفت: این رژیم به هیچ تعهدی پایبند نبوده و ناقض حقوق بشر، تروریست و خون‌آشام می‌باشد که باید امت اسلامی با تمام وجود از خود دفاع کرده و این غده را از پیکر اسلام، مسلمین و بشریت بردارند.

امام‌جمعه شیروان، گفت: آموزه‌های ماه رمضان و شب‌های قدر مصداق یاری مظلومان و مقابله با ستمگران بوده از این رو دفاع از ملت فلسطین امروزه یک تکلیف است.

کوثری در بخش دیگری با اشاره به شناخت رهبر انقلاب اسلامی از مسائل منطقه و همچنین طرح مذاکره با آمریکا گفت:‌ علی‌رغم تبلیغات به ظاهر دلربای آمریکا برای مذاکره لیکن مقام معظم رهبری در رهنمودهای خود اشاره فرمودند که به آمریکا خوش‌بین نیستم و باید امروز این موضوع را به شایستگی دریابیم.

وی اضافه کرد: اکنون در آستانه تنفیذ ریاست جمهوری و آغاز به کار دولت یازدهم قرار داشته و با دور جدید تحریم‌های آمریکا که ناشی از عدم صداقت این دولت است؛ روبرو هستیم.

انتهای پیام/63002/ق30/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول