اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیرانشهر:

امروز پیمان اخوت و برادری محکم شد

امام جمعه پیرانشهر گفت: امروز پیمان اخوت و برادری بین مسلمانان محکم شد.

امروز پیمان اخوت و برادری محکم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پیرانشهر، ماموستا مصطفی محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تلاش برای حذف فلسطین از جغرافیای جهانی مسئله تازه‌ای نیست، اما در سال های اخیر تلاش های گسترده‌ای برای پاک‌ کردن فلسطینیان از جغرافیای دل‌های آزادیخواهان کرده‌اند که امروز آزادیخواهان نشان دادند این توطئه آنان نیز بی‌حاصل ماند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم روزه‌ دار پیرانشهر در راهپیمایی روز قدس، آن را لبیک به فرمان رهبری و محکم کردن پیمان اخوت و برادری میان برادران دینی خود عنوان کرد.

محمودی تصریح کرد: با وجود اینکه برخی دولت‌های غربی از سال‌های گذشته برای فراموش شدن قدس تلاش‌های گسترده‌ای را انجام داده‌اند، نه تنها امروز آوازه فلسطینیان در میان ممالک اسلامی کمرنگ نشده، بلکه روز به روز نیز بر اهمیت آن و لزوم حمایت از فلسطینیان افزوده می‌شود.

وی به جایگاه خاص دینی مسجدالاقصی در قلوب مسلمانان اشاره کرد و افزود: مسجدالاقصی به عنوان نخستین قبله مسلمانان و محل معراج پیامبر اکرم(ص) نزد آنان بسیار ارزشمند است و هرگونه تجاوز به آن بدیهی است که با پاسخ کوبنده مسلمانان همراه شود.

محمودی با انتقاد از بی‌تفاوتی اعراب در حمایت از برادران دینی خود، تصریح کرد: اگر اعراب از همان ابتدا همگام با دیگر مسلمانان قیام می‌کردند، سال‌ها قبل مسئله فلسطین حل شده بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت درایت امام راحل(ره) اسرائیل غاصب در انزوا قرار دارد و شعارهای کوبنده امت‌های اسلامی در چنین روزی آنان را در خفگان سیاسی قرار داده است.

محمودی به سرمایه‌گذاری‌های عظیم استکبار جهانی برای کمرنگ کردن حضور مردم در مراسم روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها و توطئه‌های آنان نیز با گسترش حضور سالانه مردم و با شعارهای کوبنده آنان نه تنها کمرنگ نشده بلکه هر سال توسعه بیش‌تری نیز یافته است.

وی اعلام کرد: البته روز قدس مختص ایران نیست و امروز در جای جای جهان پهناور اسلام، آزادیخواهان به پا خواسته‌اند تا توطئه فراموش شدن مسئله فلسطین را خنثی کنند.

انتهای پیام/61006/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول