اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز قدس

مردم خمین در راهپیمایی روز قدس فریاد دادخواهی ملت فلسطین را سر دادند

راهپیمایی باشکوه روز قدس با حماسه‌آفرینی مردم روزه‌دار خمین در این شهرستان رقم خورد و قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان خمین و دریای مواج و خروشان مسلمان روزه‌دار نمود یافت.

مردم خمین در راهپیمایی روز قدس فریاد دادخواهی ملت فلسطین را سر دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، راهپیمایی مردم مومن و انقلابی شهر خمین همگام با سایر هموطنان میهن اسلامی ساعت 11 امروز با حضور پرشور مردم روزه‌دار این شهرستان آغاز شد و این در حالی است که ساعاتی قبل از آغاز رسمی راهپیمایی جمعیت فراوانی به طور خودجوش به مسیر راهپیمایی وارد شده بودند.

راهپیمایان با شعارهای «الله‌اکبر الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین، هم‌نوا شده و از اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان و حمایت استکبار جهانی از این جنایات، ابراز انزجار کردند.

یکی از شهروندان خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس عزم جدی خود را در حمایت از مسلمانان به اثبات می‌رسانیم.

حمید طاهری افزود: بدون شک با حضور با شکوه همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان در صحنه، مستکبران و ظالمان همچون صهیونیست‌ها حساب کار خود را خواهند کرد.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این راهپیمایی گفت: تدبیر امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نقطه آغازی بر حمایت‌های جهانی از ملت مظلوم فلسطین شد.

راحله سعیدی افزود: شرکت گسترده مردم در این راهپیمایی، اعلام وفاداری نسبت به آرمان‌های امام راحل، معمار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است و ما در این راهپیمایی شرکت کرده‌ایم تا به دشمنان بفهمانیم قدس متعلق به همه مسلمانان است و مسلمانان اجازه نمی‌دهند قبله اول مسلمین به دست غیرمسلمانان بیفتد.

وی ابراز امیدواری کرد که به‌زودی جهان سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی را همچون سرنگونی دیگر مستکبران منطقه به تماشا خواهد نشست.

یکی از جوانان خمینی نیز با تاکید بر لزوم حضور هوشمندانه به‌ویژه جوانان و نوجوانان در راهپیمایی بزرگ روز قدس گفت: ما با شرکت با شکوه در این راهپیمایی تعهد خود را نسبت به انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت‌های مظلوم نشان دادیم.

آرش کیمیایی تصریح کرد: روز جهانی قدس روز حمایت از ملت‌های مظلوم و روز اعلام انزجار علیه استکبار جهانی و اسرائیل غاصب است و من از حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی به ایرانی بودنم می‌بالم.

وی شرکت در راهپیمایی روز قدس را وظیفه شرعی و ملی دانست و گفت: ما مسلمانان با حضور با شکوه در این راهپیمایی وحدت و انسجام خود را به دشمنان ثابت می‌کنیم.

یک دانشجوی خمینی نیز یکپارچگی و همبستگی مسلمانان جهان را راه حل آزادی سرزمین‌های اشغالی دانست و این راه را راه شکست استکبار جهانی و پیروزی اسلام بر کفر جهانی عنوان کرد.

محمد علی میرزایی افزود: مردم ایران با همین وحدت و یکپارچگی توانستند رژیم ظالم ستمشاهی را نابود کنند و این تجربه بزرگ در مسیر نابودی ستمگران جهانی قرار گرفته است.

انتهای پیام/87010/م40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول