اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

راهبرد مقاومت تنها راه نجات قدس است

امام جمعه چناران گفت: تجربه 65 سال اشغال سرزمین فلسطین نشان داد که راهبرد مقاومت تنها راه نجات قدس و پیروزی مردم مسلمان و مظلوم فلسطین است.

راهبرد مقاومت تنها راه نجات قدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام مظفر تاجی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چناران با اشاره به روز قدس اظهار داشت: تاریخ یهود به ویژه صهیونیسم از عجیب‌ترین و در عین حال پر حادثه‌ترین تاریخ جامعه بشری است به گونه‌ای که تاریخ این جمعیت کوچک مملو از حوادث توام با نیرنگ و جنایت است.

وی افزود: یهودیت افراطی بسان یک سازمان مخوف و پیچیده و نژادپرست عمل کرده است.

وی ادامه داد: یهودیت افراطی همواره خود را ملت برگزیده خداوند قلمداد کرده و سایر مردم را حیوانات انسان‌نما می‌شمارند و از این حیث این قوم نژادپرست از ارتکاب هیچ جرم و جنایتی مضایقه نداشته و برای اثبات برتری خود به هر عمل غیرانسانی و خطرناک متوسل می‌شوند.

امام جمعه چناران بیان داشت: گوستاو لوبن فرانسوی در کتاب خود می‌نویسد اگر بخواهیم صفات یهود را در چند کلمه خلاصه کنیم یهود چون انسان‌هایی هستند که تازه از جنگل وارد شهر شده‌اند و همیشه از صفات انسانی بی‌بهره بوده‌اند و چون پست‌ترین مردم بر روی زمین زندگی می‌کنند.

وی افزود: 65 سال اشغالگری شوم نشان داد که نه مذاکره به هر طریقش و نه به اصطلاح صلح و سازش به هر میزانش نمی‌تواند زخم‌های ملت مظلوم فلسطین بلکه امت اسلامی مرحمی باشد.

وی ادامه داد: سال‌هاست که سازمان‌های بین‌المللی با کارگردانی سران استکبار و حماقت سران مرتجع برخی کشورهای منطقه تنها با وعده‌های پوچ در راستای ادامه حیات نامشروع رژیم صهیونیستی گام بر می‌دارند و البته آنچه قطره قطره خون پاک ملت مسلمان و مظلوم فلسطین فریاد می‌کند؛ مقاومت است.

تاجی با اشاره تنفیذ حکم ریاست جمهوری و آغاز به کار دولت یازدهم آقای حسن روحانی به نقاط ضعف و قوت دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: برجسته شدن ارزش‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی، ارتقای جایگاه کشور در عرصه سیاست خارجی، دفاع از حقوق هسته‌ای ملت ایران در برابر زورگویی غرب، با مردم و از میان مردم بودن، ساده‌زیستی رئیس جمهور، تلاش جمعی و فوق‌العاده در دولت و اجرای گسترده کارهای عمرانی به‌ویژه در مناطق محروم از جمله نقاط قوت دولت احمدی‌نژاد است.

وی افزود: پیشرفت‌های وسیع در علم و فناوری، پر کاری، پشتکار و خسته ناپذیر بودن، شجاعت و اقدام برای کارهای بزرگ، انجام طرح‌های اقتصادی و اجرای طرح تحول اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌ها از دیگر نقاط قوت دولت آقای احمدی‌نژاد است.

امام جمعه چناران گفت: مظلومیت فرهنگ، ارتباط کم با نخبگان، ضعف در اولویت‌بندی کارها، ضعف در مدیریت واردات و صادرات، پرداختن به حواشی، کشاندن اختلافات میان مردم، تصمیم‌های خلع‌الساعه و بهانه‌دادن به دست جنجال‌آفرینان از نقاط ضعف دولت آقای احمدی‌نژاد بود.

وی با آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب خواستار توجه به دستورات و منویات مقام معظم رهبری در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم شد.

تاجی به حکمت‌های روزه ماه رمضان نیز اشاره کرد و گفت: تقوا یکی از نتایج و حکمت‌های روزه ماه رمضان است و تقوا صفتی است که انسان را از گناه و نافرمانی خدا باز می‌دارد و بر طاعت و بندگی او بر می‌انگیزد.

امام جمعه چناران بیان داشت: روزه آثار و فواید بسیاری در زندگی دنیوی و اخروی انسان همچون هدایت، جلب دوستی پروردگار، فائق آمدن به مشکلات، اصلاح کارها، بهره‌مندی از برکات الهی، برخورداری از امدادهای الهی، خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان در دنیا و فرجام نیک و نجات از عذاب الهی را بدنبال دارد.

انتهای پیام/70002/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول