اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های راهپیمایی مردم روز قدس مردم زنجان

از حمل پرچم بزرگ فلسطین تا آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از حاشیه‌های راهپیمایی امروز مردم زنجان است.

حاشیه‌های راهپیمایی مردم روز قدس مردم زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس در زنجان برگزار شد.

*تمثال‌های مبارک بنیانگذار کبیر امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای در راس صفوف راهپیمایان زنجان از سوی جوانان زنجانی حمل شد.

*پرچم بزرگ فلسطین امروز همزمان با روز جهانی قدس توسط راهپیمایان به نشانه حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر روی دستان مردم مومن زنجان حمل شد.

* نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار و معاونان استاندار، فرمانده سپاه استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان، مدیران کل استان، ائمه جمعه موقت زنجان، روحانیان و مدیران استان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در پیشاپیش راهپیمایان زنجانی حضور دارند.

*پرچم آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی توسط جوانان زنجان به روز زمین کشیده و در پایان مسیر راهپیمایی به آتش کشیده شد.

* صندوق‏های کمیته امداد امام خمینی نیز برای جمع‏آوری کمک‏های مردمی به مردم مظلوم فلسطین در مسیر راهپیمایی تعبیه شده بود و راهپیمایان کمک‌های خود را به این صندوق‌ها انداختند.

*برپایی ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان و نوجوانان زنجان نیز از دیگر حاشیه‌های راهپیمایی مردم زنجان است؛ کودکان و نوجوانان زنجانی با حضور در این مکان‌ها با کشیدن نقاشی‌هایی با صحنه‌های ظلم رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین انزجار خود را از این رژیم اعلام می‌کنند.

*حضور اقشار مختلف مردم شامل بازاری و کسبه، استاد و دانشجو، معلم و دانش‌آموز، کارگر و کارمند، فرهنگی و ورزشکار و همه اقشار مختلف با زبان روزه از صحنه‌های جالب راهپیمایی امروز مردم زنجان است.

*بانوان زنجانی نیز با حضور با شکوه خود نفرت و انزجارشان را از استکبار جهانی و در راس آن امریکای خیانت و ولد نامشروعش رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

*مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی، مرگ بر استکبار جهانی، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده، لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است، الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر، بیت المقدس گرک آزاد اولا(بیت‌المقدس باید آزاد شود)، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده از جمله شعارهایی است که توسط مردم زنجان تکرار می‌شود.

* راهپیمایی روز قدس در زنجان امروز مصادف با 11 مردادماه سال‌جاری راس ساعت 10:30 آغاز شد.

راهپیمایان زنجانی مسیر راهپیمایی روز قدس از میدان قائم زنجان (فلکه کوچه مشکی سابق) تا مصلای خاتم‏‌الانبیا محل برگزاری نماز جمعه را طی کردند.

گفتنی است، سخنران مراسم روز قدس و پیش از خطبه‏‌های نماز جمعه امروز زنجان حسین ابراهیمی، نماینده ولی‌فقیه در افغانستان است.

انتهای پیام/2308/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول