اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی قدس

نصف جهان یک صدا فریاد آزادی قدس سر داد

امروز اصفهانی‌ها همپای ولایت برای آزادی فلسطین و قدس شریف پا به پای یکدیگر به خیابان‌ها آمدند تا به جهانیان نشان دادند که قدس پاره تن اسلام و مسلمین است و این حمایت تا آزادی کامل قدس و رهایی مظلومان ادامه دارد.

نصف جهان یک صدا فریاد آزادی قدس سر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مردم استان و شهر اصفهان امروز بار دیگر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به صحنه آمدند و انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند و برای آزادی فلسطین و قدس شریف پا به پای یکدیگر به خیابان‌ها آمدند تا پرچم قدس را بر دستان فلسطینی‌ها بر بلندای مسجدالاقصی به اهتزاز درآورند.

ملت روزه‌دار اصفهان دوشادوش ملت غیور ایران اسلامی با پایبندی به آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و الهام از آموزه‌های مقام معظم رهبری، رژیم صهیونیستی را منشأ ظلم، اشغالگر، بحران و ناامنی در منطقه و جهان دانسته و هم‌صدا با همه مسلمانان ظلم‌ستیز در سراسر دنیا، طنین دفاع از قدس شریف و فلسطین مظلوم را با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، سر داده و موضع خود مبنی بر محو این غده سرطانی از صفحه روزگار را اعلام داشتند.

همزمان با آغاز راهپیمایی مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی، مسئولان و شهروندان اصفهان دوشادوش یکدیگر با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس و حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه خود را از قیام ملت فلسطین و انتفاضه شریف اعلام کردند

مردم اصفهان و شهرستان‌های استان شامل شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، نائین، تیران، شهرضا ودهاقان و... با زبان‌های روزه از ساعات اولیه صبح با حضور پر شور و در صفوف به هم فشرده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

مردم غیور، ولایی و همیشه در صحنه اصفهان همزمان با سراسر کشور با حضور یکپارچه و پرصلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و لبیک‌گویی با بانگ پرخروش رهبر معظم انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم ستمدیده فلسطین و سایر ملت‌های آزاده و در بند اعلام کرده و خشم و انزجار خود را از شیطان بزرگ آمریکا و رژیم اشغالگر قدس ابراز کردند.

مردم مؤمن اصفهان که با زبان روزه از ساعت‌ها قبل از آغاز راهپیمایی در مسیرهای اعلام‌ شده حضور داشتند و در طول مسیر راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، امروز روز ذلت آمریکاست، پایان اقتدار خودکامه‌هاست، شرط نجات قدس وحدت بود، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، ملت ما متحد و یک صداست فریاد دارد مرگ بر آمریکا، یا ایها المسلمون؛ اتحدوا اتحدوا در حمایت از مردم فلسطین در راهپیمایی امروز حضور یافتند.

اقشار و گروه‌های مختلف مردم از زن و مرد، پیر و جوان در صف‌های راهپیمایی روز قدس با مشت‌های گره‌ کرده، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند‌.

مردم همیشه در صحنه نصف جهان با حضور حماسی و منسجم خود در راهپیمایی روز جهانی مبارزه با استکبار، حمایت همه‏جانبه از قدس شریف را به گوش جهانیان رساندند.

مردم روزه‏دار در این راهپیمایی بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان‏های والای حضرت امام خمینی (ره) بنیان‏گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند.

مردم شهیدپرور و مؤمن و انقلابی اصفهان همزمان با مردم سراسر ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمدند و روزه‌داری نه تنها مانعی برای راهپیمایی آنان نبود بلکه این حمایت را مستحکم‌تر کرد.

حضور باشکوه جوانان و نوجوانان  و اقشار مختلف جامعه از جمله جامعه ورزشکاران، گروه کارگران و اصناف استان، جامعه فرهنگیان  و اساتید بسیجی از جمله نکات قابل‌توجه راهپیمایی اصفهان بود.

امروز اصفهانی‌ها همپای ولایت آمده بودند و درم سیرهای تعیین‌شده از سوی دفتر تبلیغات اسلامی استان، به جهانیان نشان دادند که قدس پاره تن اسلام و مسلمین است و این حمایت تا آزادی کامل قدس و رهایی مظلومان ادامه دارد.

راهپیمایی امروز نشان داد که حمایت از قدس ریشه در اعتقادات و باور مردم ایران دارد و مردم ایران اسلامی مقاومت را هرگز تنها نمی‌گذارند زیرا مقاومت و روز قدس همواره در حافظه تاریخی این ملت ثبت شده است.

امروز در جای‌جای اصفهان، حماسه‌ها خلق شد و دشمن بار دیگر از حضور یکپارچه و صمیمی مردم ایران اسلامی ناامید شد و دانست که عشق به فلسطین در رگ‌های مردم ایران جاری است.

انتهای پیام/63001/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول