اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی قدس

فریاد آزادی قدس از سواحل خلیج فارس طنین‌انداز شد

مردم مسلمان و روزه‌دار بوشهر امروز همزمان با روز جهانی قدس، از سواحل خلیج فارس طنین آزادی قدس عزیز را سر دادند.

فریاد آزادی قدس از سواحل خلیج فارس طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر صبح امروز از مقابل خیابان پل پوردرویش با حضور قشرهای مختلف مردم آغاز شد.

در پیشاپیش مردم روزه‌دار بوشهر، امام جمعه، استاندار و مقامات کشوری و لشکری استان حضور داشتند و پا به پای مردم در این راهپیمایی شرکت کردند.

مردم بوشهر اعم از مردم و زن، پیر و جوان، دختر و پسر با حضور حماسی خود در این راهپیمایی، فریاد آزادی فلسطین را سردادند.

راهپیمایان بوشهری با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نوشته شده بود خواهان نابودی غده سرطانی جهان شدند.

بیت المقدس مسلمین رها شود از سلطه غاصبین

راهپیمایان بوشهری امروز یکصدا فریاد زدند قدس مقدس قبله مسلمین، بود اسیر پنجه مشرکین، شد آخرین جمعه ماه خدا، روز شکست قطعی آمریکا.

همچنین بوشهری‌ها با فریاد بیت المقدس مسلمین رها شود از سلطه غاصبین، یاد امام خمینی پاینده باد رهبر ما خامنه‌ای زنده باد ضمن اینکه خواستار آزادی فلسطین بودند نابودی رژیم صهیونیستی را هم فریاد زدند.

مردم در راهپیمایی امروز فریاد زدند با اتحاد ملت فلسطین، آزاد گردد قبله مسلمین، مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاد آماده ایم آماده.

مسلمانان ماهیت آشکار صهیونیست غاصب را به جهان نشان می‌دهند

امام جمعه بوشهر در حاشیه راهپیمایی امروز از حضور حماسی مردم در این راهپیمایی تشکر کرد و گفت: مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که تا نابودی غده سرطانی اسرائیل همچنان در صحنه هستند و اتحاد خود را با مسلمانان جهان حفظ می‌کنند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری تصریح کرد: اعلام راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان به فرمان امام ضمن اینکه بیداری مسلمانان جهان را در پی داشته است، صهیونیست غاصب نیز به ضلالت و خواری افتاده است.

امام جمعه بوشهر گفت: در یک معنا مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ماهیت آشکار صهیونیست غاصب را به همه جهان نشان می دهند.

رژیم صهیونیستی به دست فرزندان این مرز و بوم نابود می‌شود

استاندار بوشهر نیز از حضور حماسی مردم در این راهپیمایی تشکر کرد و گفت: این راهپیمایی که با حضور مردم روزه دار برگزار شده و خواهان نابودی اسرائیل غاصب هستند نشان از آگاهی آنان به جنایات رژیم صهیونیستی است که به دنیا ثابت کنند این رژیم به عنوان غده سرطانی باید از سرزمین های اسلامی خارج شود.

فریدون حسنوند تاکید کرد: مردم مسلمان استان بوشهر که همواره در تمام صحنه‌ها صلابت و اقتدار خود را نشان دادند امروز نیز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و حماسه شکوهمند دیگری آفریدند.

وی در پایان اذعان داشت: قطعا رژیم صهیونیستی توسط فرزندان این مرز و بوم نابود خواهد شد و عزت و اقتدار اسلامی نیز بیش از پیش برای جهانیان نمایان خواهد گشت.

انتهای پیام/66006/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول