اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

امت اسلامی به رژیم صهیونیستی باج نمی‌دهد

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: امت اسلامی حاضر نیست برای از بین رفتن و اضمحلال رژیم صهیونیستی باجی را بدهد و یا در برابر آرمان ملت فلسطین کوتاه بیاید.

امت اسلامی به رژیم صهیونیستی باج نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی در جلسه شورای شهر اردبیل که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: مردم مومن و متدین اردبیل دوشادوش امت خداجوی جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صحنه می‌آیند و به عنوان صدای رسای مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی با شکوه روز قدس وحدت و انسجام خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با دعوت به حضور قاطبه مردم اردبیل در این خروش عظیم و مانع سیاسی عنوان کرد: در دومین حماسه‌آفرینی سیاسی ملت ایران مومنان روزه‌دار اردبیلی بار دیگر وفاق واقعی خود را نشان می‌دهند و به دنیا ثابت می‌کنند که پشتیبان مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی هستند که هجمه به این مردم مظلوم از زمین و آسمان و توسط جنایتکاران منطقه بی‌شمار و متعدد است.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل با یادآوری اینکه جز ‌وحدت امت اسلامی امکان ندارد پیروزی واقعی و رهایی در قدس شریف انجام شود، افزود:  در روز قدس ملت‌ها باید به حکومت‌های خائن منطقه نیز هشدار دهند باید دست از همسویی و همراهی با رژیم غاصب صهیونیست بردارند.

زنجانی ادامه داد: در این روز نه یک نفر و دو نفر بلکه خروشی از اراده و باورهای حقیقی در نابودی صهیونیسم جهانی به صحنه می‌آیند تا به شیاطین روزگار و اجانب آنها بیان کنند که حقانیت اسلام و نهضت سرخ شیعه هرگز رنگ و بوی گذر زمان و یا نقش و نگارهای سیاسی به خود نمی‌گیرد بلکه روز قدس روز تمیز حق از باطل است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حالی که اوضاع برخی از کشور‌های منطقه به دست همین اجانب به هم ریخته و شاهد کشتار بی‌رحمانه در کشورهای خاورمیانه و آفریقا هستیم امروز بر هر امت اسلامی واجب است که در دفاع از این خون‌های به ناحق ریخته شده فریاد خشم برآورند و در روز قدس که روز حیات امت اسلامی است بیرق دفاع جانانه از اسلام و امت آن را فراهم کند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل با گرامیداشت یاد و نام امام راحل (ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس یادآور شد: این روز باید در همه کشورهای اسلامی و آزادیخواه گرامی داشته شود تا امت اسلامی در میعادی بزرگ بتوانند بستر و زمینه غلبه بر مستکبران روزگار را فراهم کنند .

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زنجانی در پایان سخنان خود اذعان داشت: صبح پیروزی و امید و تعالی برای امت اسلامی و مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین و همچنین آزادی قدس شریف نزدیک است و در تقویت این طلیعه مبارک باید قلب ها به همدیگر رئوف و مهربان بوده و بدون کینه و دو‌دستگی جهان اسلام تلاش کنند تا بستر یک تحول واقعی بوجود آید.

انتهای پیام/62004/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول