اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

روز قدس فریاد مظلومان در برابر خود برتربینی صهیونیسم است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روز قدس فریاد مظلومان در برابر خود برتربینی صهیونیسم است و باید پیام این روز رساتر از سال‌های گذشته به گوش جهانیان برسد.

روز قدس فریاد مظلومان در برابر خود برتربینی صهیونیسم است

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در نظام توحیدی برخی از انسان‌ها پیام حیات‌بخش الهی را با جان و دل قبول کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه انسان‌هایی که پیام الهی را پذیرفته‌اند راه سعادت را در پیش گرفته و قطعا نیز در دنیا و آخرت عاقبت نیکی خواهند داشت، خاطرنشان کرد: برخی از انسان‌ها نیز در مقابل پیام الهی مقاومت کرده‌‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مقاومت این افراد در مقابل پیام الهی به دلیل محتوای آن نبوده است، تصریح کرد: آنها به دلیل حفظ منافع خود در برابر پیام خداوند می‌ایستند.

وی با اشاره به اینکه در همه دوران افرادی شامل جبهه باطل بوده‌اند و امروز نیز این افراد قالب صهیونیستی به خود گرفته‌اند، افزود: صهیونیست‌ها نیز همچون گذشتگان خود در راستای حفظ منافع خود، حقوق همه ملت‌ها را زیر پا می‌گذارند.

دشتکی با بیان اینکه صهیونیست‌ها حق سایر مردم را به دلیل منافع خود پایمال می‌کنند، ادامه داد: آنها خون‌های زیادی را می‌ریزند و این خون ریختن‌ها از نظر صهیونیست‌ها ارزشی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه رفتار صهیونیست‌ها برای مسلمانان قابل قبول و تحمل نبوده است، یادآور شد: این گونه رفتارها با فرهنگ دینی مسلمانان سازگار نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امام خمینی (ره) پیشتاز مبارزه با خود برتربینی صهیونیست‌ها بوده است، تصریح کرد: اوج این مبارزه در تعیین یک روز در افضل‌ترین ماه‌ها به عنوان روز قدس مشاهده می‌شود.

*قدس نماد مظلومیت است

وی با اشاره به اینکه قدس و ملت فلسطین یکی از نمادهای مظلومیت در جهان به شمار می‌رود، اذعان داشت: روز قدس روز فریاد مظلوم در مقابل خود برتربینی صیهونیست‌ها است.

دشتکی با بیان اینکه مسلمانان در این روز به همه جهانیان می‌گویند که حقوق همه ملت‌ها باید رعایت شود، اضافه کرد: مسلمانان در روز قدس جهان را نسبت به مظلومیت مردم فلسطین و ظلم صهیونیست‌ها آگاه می‌کنند.

وی اظهار داشت: ما امروز به عنوان میراث‌دار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی موظف هستیم تا این پیام را رساتر از گذشته به مردم جهان برسانیم تا جایی که هیچ ظالم و مظلومی در جهان نباشد و صهیونیست‌ها از روی زمین محو شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: تا صهیونیست‌ها هستند حقوق افراد زیر پا گذاشته می‌شود و امروز همه موظف به رساندن پیام امام خمینی در زمینه روز قدس هستیم.

وی یادآور شد: حضور در عرصه و در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف است.

انتهای پیام/73006/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول