اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهاباد:

شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه همه آزادیخواهان جهان است

فرماندار مهاباد با اشاره به ضرورت شرکت آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس از اعتقادات عمیق دینی مسلمانان نشأت گرفته که وظیفه همه آزادیخواهان جهان است.

شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه همه آزادیخواهان جهان است

خضرکاک ‌درویش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شهرستان مهاباد آماده برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز جمعه است.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس مسئله صرفا تاکتیکی نیست، بلکه این مسئله از اعتقادات عمیق دینی ما سرچشمه می‌گیرد.

کاک درویش خاطرنشان کرد: نجات ملت مسلمان فلسطین از چنگال غاصبان صهیونیسم و حامیان بین‌المللی آنها وظیفه دینی همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

وی با اشاره به اینکه ملت فهیم ایران اسلامی هر سال نگاه ویژه‌ای به راهپیمایی روز قدس داشته‌اند، تصریح کرد: امسال به لحاظ شرایط حاکم بر جهان اسلام، که گوشه گوشه آن در آتش فتنه، نزاع و درگیری می‌سوزد، اهمیت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بیش‌ از پیش به چشم نمایان شده است.

کاک درویش بر نقش مخرب رژیم صهیونیسم در امنیت و آرامش مردم جهان اسلام تأکید کرد و افزود: در تمامی رویدادهای تلخ و حوادث ناگوار منطقه، رد پای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی کاملا مشهود است.

وی با اشاره به گذشت 34 سال از صدور پیام تاریخی و حکیمانه امام راحل(ره) مبنی بر اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، تصریح کرد: امسال نیز ضرورت شرکت در راهپیمایی روز قدس اهمیت بیشتری یافته است.

کاک درویش با تأکید بر اینکه دنیای اسلام اکنون شاهد تلاش گسترده آمریکا و اسرائیل برای براندازی دولت مردمی سوریه است، افزود: اختلاف و تفرقه شدید فعلی در کشور مصر و اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا در تروریست خواندن شاخه نظامی حزب‌الله که نماد واقعی مبارزه با اسرائیل است، ضرورت وحدت میان مسلمانان را دوچندان کرده است.

وی، شرکت پرشور مسلمانان در این راهپیمایی را سبب حفظ وحدت و همدلی برای پایان دادن این اختلافات و خنثی‌سازی توطئه‌‌های دشمنان اسلام و استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: همه مسلمانان جهان لازم است با شرکت در این مراسم علاوه بر نشان دادن وحدت و همدلی خود با ملت مظلوم فلسطین و اعلام حمایت خود از آنان، خشم و انزجار خود را از اقدامات خصمانه غاصبان فلسطین نشان دهند.

فرماندار مهاباد با اعلام اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس رأس ساعت 11 صبح روز جمعه از مسیر فلکه فرمانداری تا میدان شهرداری شهرستان مهاباد برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم شریف شهرستان مهاباد نیز همانند سال‌های گذشته در این مراسم با حضور گسترده حاضر می‌شوند تا وحدت خود را بار دیگر به رخ جهانیان بکشانند.

انتهای پیام/61006/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول