اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان تهران اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستانهای این استان را اعلام کرد.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی اظهار داشت: امروز استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جنایتکار در پی به انحراف کشانیدن بیداری اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: بحران سوریه یکی از اساسی‌ترین سناریوهای غرب در خارج کردن این کشور از محور مقاومت و کور کردن حلقه مقاومت در منطقه است که متاسفانه در بسیاری از مواقع مشاهده می‌کنیم مرتجعین عرب منطقه نیز در این مورد با غربی‌ها مشارکت می‌کنند، از طرفی حزب‌الله لبنان را در لیست گروه‌های تروریستی توسط اتحادیه اروپا بودیم، البته این تلاش‌ها محکوم به شکست است.

این مسئول عنوان کرد: این تحرکات اهمیت روز قدس امسال را بیش از پیش کرده و بنابراین تمام مسلمین جهان موظفند در برابر این اقدامات بایستند و در روز جهانی قدس فریاد «مرگ بر اسراییل» سر دهند.

امام جمعه موقت ورامین در خصوص مسیرهای راهپیمایی روز قدس در سطح شهرستان‌های استان تهران گفت: در شهرستان ورامین از مسجد صاحب الزمان (عج) و میدان امام خمینی(ره) به سوی میدان امام حسین (ع) و سپس خیابان شهید بهشتی و در انتها در مسجد جامع مردم اجتماع پیدا خواهند کرد و محسن حبیبی، مدیر گروه معارف شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران در این مراسم سخنرانی می‌کند.

وی افزود: در شهریار مسیر راهپیمایی از خیابان انقلاب، خیابان ولی‌عصر(عج)، خیابان طالقانی، خیابان شهید مصطفی خمینی، خیابان شهید ترابی، خیابان شهید محسنی به سمت میدان امام (ره) و سپس به سوی مصلای نماز جمعه شهریار است که در آنجا حسینعلی سعدی، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق(ع) سخنرانی می‌کند.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: در شهرستان دماوند از میدان امام (ره) مردم حرکت می‌کنند و به سوی میدان 17 شهریور، خیابان شهید نواب و در انتها به سمت مصلای نماز جمعه حرکت می‌کنند که حجت‌الاسلام سید حمید روحانی، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در این مراسم سخنرانی می‌کند.

وی اضافه کرد: در شهرستان اسلامشهر، مردم از مقابل ناحیه مقاومت حضرت سیدالشهدا (ع)، جاده ساوه، خیابان تختی و مسیر دیگر از مقابل مسجد ولی‌عصر (عج)، شهرک مهدیه، جاده ساوه، خیابان تختی به سوی مصلای نماز جمعه راهپیمایی می‌کنند و سخنران این مراسم حجت‌الاسلام طباطبایی نصب از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران افزود: در شهرستان رباط کریم نیز از مقابل شهرداری تا مصلای نماز جمعه راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شود.

وی گفت: در شهرستان‌های دیگر استان تهران مانند شهرستان‌های قدس، قرچک، پیشوا، ری و سایر شهرستان‌ها و بخش‌ها، این راهپیمایی به سوی مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود.

این مسئول اظهار امیدواری کرد با تدابیر اتخاذ شده در جمعه آخر ماه مبارک رمضان شاهد حضور با صلابت و با شکوه مردم مؤمن و انقلابی در راهپیمایی روز جهانی قدس باشیم.

انتهای پیام/2462/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول