اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بردسکن:

راهپیمایی روز قدس در بردسکن از تکیه ابوالفضلی آغاز می‌شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بردسکن گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بردسکن ساعت 11 صبح از مقابل تکیه ابوالفضلی آغاز و به سمت مسجد جامع این شهر ادامه می‌یابد.

راهپیمایی روز قدس در بردسکن از تکیه ابوالفضلی آغاز می‌شود

حجت‌الاسلام اسماعیل مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن روز قدس را محور وحدت مسلمانان جهان دانست و اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران با برگزاری راهپیمایی روز قدس حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام می‌دارند.

وی بر ضرورت برگزاری راهپیمایی روز قدس با حضور حداکثری مردم تاکید کرد و افزود: روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی محسوب می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بردسکن با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی در زمینه روز قدس گفت: روز قدس یادگار امام خمینی(ره) و روز مبارزه با صهیونیست‌های اشغالگر است.

وی با بیان اینکه قدرت‌های استکباری سال‌های طولانی به منظور سیطره بر مسلمانان در کشورهای اسلامی اقدامات ددمنشانه خود را ادامه می‌دهند، افزود: احساس خطر از گسترش اسلام موجب شده تا استکبار به مبارزه با حرکت‌های آزادیخواه در جهان بپردازد.

مروجی روز قدس را نماد مبارزه با قدرت‌های استکباری از جمله صهیونیسم دانست و افزود: این استکبار‌ستیزی تا آزادی قدس شریف ادامه دارد.

وی یادآور شد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بردسکن ساعت 11 صبح از مقابل تکیه ابوالفضلی آغاز و به سمت مسجد جامع این شهر ادامه می‌یابد؛ همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش‌های انابد و شهرآباد و دهستان درونه بردسکن نیز ساعت 9 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70021/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول