اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه فرمانداری اهواز

ملت ایران همواره روح آزادی‌خواهی را در جهان نشان داده است

فرمانداری اهواز در بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ایران همواره روح آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی را در جهان نشان داده است.

ملت ایران همواره روح آزادی‌خواهی را در جهان نشان داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرمانداری اهواز در این بیانیه ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس آمده است: ملت ایران همواره روح آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی را در جهان به معرض نمایش گذاشته و دفاع از عدالت و ملت‌های مظلوم و ستمدیده را سرلوحه آرمان‌های خود قرارداده است و روز قدس تجلی دفاع از آزادی، عدالت‌خواهی و اتحاد دنیای اسلام است.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است:  روز جهانی قدس، این یادگار شایسته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، روزی است که  بار دیگر امت اسلامی با خیزشی دوباره و  با حضور یکپارچه خود ندای آزادیخواهی سرداده و با دفاع از ملت مظلوم فلسطین ندای انسجام همه مسلمانان را به گوش جهانیان می رسانند .

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: فرمانداری اهواز از آحاد مردم متدین و انقلابی شهرستان اهواز دعوت به عمل می آورد تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا.. خامنه ای ، انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی حمایتگر اهداف صهیونیستی در جهان ابراز نموده و با حمایت از حقوق مردم فلسطین روحیه عدالت خواهی و استکبار ستیزی خود را به نمایش در آورند .

در پایان این بیانیه آمده است: زمان شروع راهپیمایی از ساعت  11  صبح  روز جمعه یازدهم مرداد ماه و مسیر راهپیمایی نیز از مسجد حضرت آیت‌الله جزایری واقع در خیابان امام خمینی(ره) به سمت  مصلای مهدیه امام خمینی (ره) خواهد بود.

انتهای پیام/72008/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول