اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبر داد

تدارک کتب صوتی برای روشندلان / اتاق ضبط روشندلان در کتابخانه مرکزی راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از تدارک و آماده‌سازی کتب صوتی مورد نیاز روشندلان در کتابخانه مرکزی اردبیل خبر داد.

تدارک کتب صوتی برای روشندلان / اتاق ضبط روشندلان در کتابخانه مرکزی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمند امین صبح امروز در نشست فعالان کتابخانه‌های عمومی اردبیل اظهار داشت: برخی از کتب مطرح حوزه تاریخ ادبیات، روانشناسی و علوم تربیتی، کتابداری و احکام اسلامی توسط بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل در قالب کتب صوتی، ضبط و آماده‌سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: کتب صوتی با مشارکت داوطلبان در واحد سمعی و بصری کتابخانه مرکزی اردبیل به صورت صوتی ضبط و در قالب لوح فشرده و به شکل کتاب گویا آماده‌سازی می‌شوند.

این مسئول گفت: حضور تحسین‌برانگیز شهروندان و دانشجویان داوطلب در بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل جهت ضبط کتاب‌های مورد نیاز روشندلان، باعث افزایش چندین برابری تولیدات این بخش شده است که جای بسی تقدیر دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل راه‌اندازی اتاق ضبط روشندلان در کتابخانه مرکزی اردبیل و تشکیل انجمن ادبی روشندلان کتابخانه‌های عمومی استان را از برنامه‌های این اداره کل اعلام کرد.

فرهمند امین همچنین از برگزاری کلاس‌های ویژه آموزش زبان انگلیسی، رایانه و زبان بریل برای روشندلان، تهیه لیست کتب بریل و گویا به زبان بریل و نیز  ارسال تولیدات بخش در قالب کتب گویا به سایر کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل و کشور خبر داد و یادآور شد: این فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل است.

اهدای 200 جلد کتاب به روشندلان

این مسئول تصریح کرد: در طول چند ماهی که از افتتاح بخش روشندلان می‌گذرد، تاکنون بیش از 200 جلد کتاب بریل توسط شهروندان به این بخش اهدا شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل همچنین با تمجید از تلاش‌های کتابدار بخش روشندلان کتابخانه مرکزی اردبیل از وی به عنوان روشندلی راهگشا برای سایر روشندلان یاد کرد.

فرهمند امین در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که با تجهیز و توسعه این بخش، روشندلان بتوانند هرچه بیشتر از خدمات فرهنگی کتابخانه مرکزی اردبیل بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/62005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول