اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود خبر داد

برگزاری 19 مسابقه مختلف در کتابخانه‌های عمومی ایجرود

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود گفت: 19 مسابقه آنلاین و مکتوب برای علاقه‌مندان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود برگزار می‌شود.

برگزاری 19 مسابقه مختلف در کتابخانه‌های عمومی ایجرود

فروغ علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: تا پایان تابستان جاری یک باب کتابخانه با نام «فضیلت» در روستای «شیوه» از توابع شهرستان ایجرود افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: برای راه‌اندازی این کتابخانه عمومی 25 میلیون تومان تجهیز اعتبار شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود به برنامه‌های اوقات فراغت تابستان کتابخانه‌های ایجرود اشاره کرد و افزود: برنامه‌های قصه گویی برای خردسالان و کودکان در کتابخانه «خاتم الانبیاء» روستای «گلابر» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های قصه‌گویی در نظر گرفته شده برای کودکان از کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» انتخاب می‌شود.

علیپور از برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود خبر داد و اظهار کرد: 19 مسابقه آنلاین و پنج مسابقه برای علاقه‌مندان و عموم مردم در در کتابخانه‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در تابستان مسابقات نقاشی برای رده سنی کودک برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای دانش‌آموزان مقطع راهنمایی نیز مسابقات خلاصه‌نویسی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود با بیان اینکه برای مسابقات مربوط به مادران و زنان خانه دار سه کتاب مختلف در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین مسابقه جدول با موضوع کتاب‌شناسی برای عموم مردم برگزار می‌شود.

وی به برنامه‌های ماه مبارک رمضان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های ماه رمضان مربوط به کتاب‌های «روزه دریچه‌ای به عالم معنا»از اصغر طاهرزاده و «شمیم رحمت مراقبه در ماه رمضان» از میرزا جواد آقا ملکی تبریزی و... برگزار می‌شود.

علیپور ادامه داد: همچنین برنامه‌های مختلفی با موضوع قرآن در آینه، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول