اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای ماه رمضان صورت گرفت

معدوم‎‌سازی 646 کیلوگرم مواد خام دامی در جنوب کرمان

رئیس اداره نظارت اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: در راستای طرح تشدید نظارت بر عرضه مواد خام دامی از ابتدای ماه رمضان 646 کیلوگرم مواد خام دامی در جنوب کرمان ضبط و معدوم شده است.

معدوم‎‌سازی 646 کیلوگرم مواد خام دامی در جنوب کرمان

محمد خالقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به طرح تشدید نظارت دامپزشکی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مأموران دامپزشکی از ابتدای ماه مبارک رمضان در دو شیفت کاری صبح و عصر بر عرضه مواد خام دامی نظارت دارند.

وی با اشاره به اینکه این نظارت‌ها با 35 اکیپ ثابت و سیار در جنوب کرمان انجام می‌شود، افزود: نظارت دامپزشکی بر عرضه مواد خام دامی به صورت مستمر طی سال انجام می‌گیرد، اما در مناسبت‌های خاص مانند ماه رمضان تشدید می‌شود.

رئیس اداره نظارت اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان با بیان اینکه مردم باید در هنگام خرید گوشت به بهداشتی بودن آن توجه کنند، تصریح کرد: گوشت خریداری شده باید حتماً ممهور به مهر دامپزشکی و برچسب باشد.

خالقیان با اشاره به اینکه از ابتدای ماه رمضان تاکنون یک مرکز فروش متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است، ادامه داد: در راستای طرح تشدید نظارت بر عرضه مواد خام دامی از ابتدای ماه رمضان 646 کیلوگرم مواد خام دامی در جنوب کرمان ضبط و معدوم شده است.

وی گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف و عدم رعایت موارد بهداشتی توسط عرضه‌کنندگان مواد خام دامی می‌توانند به شبکه دامپزشکی مراجعه و یا با شماره تلفن 1512 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/80003/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول