اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی گناباد:

بیش از 353 بازدید در پست قرنطینه دامپزشکی گناباد انجام شد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گناباد گفت: بیش از 353 بازدید از ابتدای امسال در محل پست قرنطینه دامپزشکی شهید سالاری شهرستان انجام شده است.

بیش از 353 بازدید در پست قرنطینه دامپزشکی گناباد انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علیرضا قدرتی ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گناباد که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از 353 بازدید در محل پست قرنطینه دامپزشکی شهید سالاری شهرستان انجام شده است.

قدرتی افزود: از ابتدای سال جاری شش پرونده که تمامی مربوط به حمل غیرمجاز دام و فرآورده‌های خام دامی بوده تشکیل و به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شده است.

وی گفت: رعایت شرایط بهداشتی ـ قرنطینه‌ای و همچنین اخذ مجوز یکی از راه‌های کنترل بیماری‌ها بوده که دامداران و مرتبطان با این حوزه باید دقت نظر کافی داشته باشند.

قدرتی از گشت مشترک با نیروی انتظامی شهرستان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه محموله غیرمجاز دام یا فرآورده‌های خام دامی، محموله توقیف و برای رسیدگی به تخلف به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

قدرتی از دامداران خواست قبل از هرگونه جابجایی دام یا فرآورده خام دامی با مراجعه به شبکه دامپزشکی شهرستان نسبت به اخذ مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای اقدام کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گناباد گفت: در ایام ماه مبارک رمضان عملیات کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی اعمال می‌شود.

قدرتی با بیان اینکه در روزهای آینده طرح تشدید نظارت‌ها شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه پیدا می‌کند، گفت: شبکه دامپزشکی با تجهیز و راه‌اندازی اکیپ‌های ثابت و سیار این طرح را اجرا می‌کند.

انتهای پیام/70001/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول