اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد پیشرو در واگذاری بخش غیر حاکمیتی به خصوصی

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد پیشرو در واگذاری بخش غیر حاکمیتی خود به بخش خصوصی و ایجاد اشتغال در بین فارغ‌التحصیلان دامپزشکی است.

دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد پیشرو در واگذاری بخش غیر حاکمیتی به خصوصی

محسن صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اجرای اصل 44 قانون اساسی و خصوصی‌سازی، فعالیت‌های تشخیص، درمان، پیشگیری و نظارت بهداشتی به بخش خصوصی واگذار شده است که در حال حاضر در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد 13 باب داروخانه دامپزشکی، 15 باب کلینیک دامپزشکی، 10 باب مرکز مایه‌کوبی مستقل دام، طیور، یک باب آزمایشگاه تشخیص بیماری‌های دامپزشکی، یک باب شرکت پخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک و یک باب شرکت ممیزی بهداشتی دامپزشکی مشغول ارائه خدمات به بهره‌برداران است.

وی افزود: دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد پیشرو در واگذاری بخش غیر حاکمیتی خود به بخش خصوصی و ایجاد اشتغال در بین فارغ‌التحصیلان دامپزشکی است.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در همین راستا در سه ماهه نخست سال‌جاری تعداد 6 هزار و 964 نفر به این مراکز مراجعه کردند.

وی از کالبد‌گشایی تعداد 561 راس دام در کلینیک‌های دامپزشکی بخش خصوصی این استان در این مدت خبر داد و گفت: تعداد 772 قطعه طیور کالبد‌گشایی و 43 نمونه آزمایشگاهی جهت تشخیص بیماری برداشت شد.

صادقی همچنین از معالجه تعداد 33 هزار و 870 راس دام و تعداد 440 هزار و 840 قطعه طیور توسط مراکز بخش خصوصی دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این مراکز خدماتی از قبیل کالبد گشایی، جراحی، عملیات مامایی، تشخیص آبستنی و ارائه دارو و واکسن‌های دامی به بهره‌برداران ارائه می‌‌کنند.

وی گفت: در مناطقی که بخش خصوصی حضور نداشته باشد این خدمات توسط بخش دولتی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/82009/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول