اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بحث رضایت‌مندی ارباب‌رجوع

رتبه دامپزشکی کرمان ارتقا یافت

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل دامپزشکی استان کرمان از ارتقای شاخص‌های رضایت‌مندی ارباب‌رجوع این اداره کل در سال 91 نسبت به سال‌های گذشته خبر داد.

رتبه دامپزشکی کرمان ارتقا یافت

‌آزاده محسنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طرح سنجش میزان رضایت‌مندی مراجعان از خدمات دستگاه‌های اجرایی با هدف اطلاع‌رسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم، شفاف‌سازی خدمات قابل ارائه، بهبود و اصلاح روش‌های ارائه خدمات و نظارت بر حسن رفتار کارکنان دستگاه‌های اجرایی با مردم در سه ماهه چهارم سال 91 در استان صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: سنجش میزان رضایت‌مندی دستگاه‌های استان بر اساس چهار بعد سنجش آگاهی مراجعان، سنجش اعتماد مراجعان، رضایت از نحوه رفتار با ارباب‌رجوع و رضایت از فضا و تجهیزات فیزیکی بررسی شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل دامپزشکی استان کرمان با اشاره به اینکه  جمع‌بندی و بررسی فرم‌های نظرسنجی دستگاه‌های مختلف استان توسط مسئولان ذیربط طی چند ماه  صورت گرفته است، ابراز داشت: تمام مستندات حاکی از روند رو به‌ رشد این اداره کل نسبت به سال‌های گذشته است.

وی افزود: طبق نظرسنجی صورت گرفته بیشترین رضایت‌مندی از خدمات دامپزشکی با 97 درصد در شهرستان بم بوده است.

محسنی یکی از اقدامات صورت گرفته در راستای تکریم ارباب‌رجوع را بازنگری در فرآیندها دانست و گفت: در این راستا اداره کل دامپزشکی استان کرمان با بازنگری در برخی فرآیندهای خود سعی کرد برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه ارباب‌رجوع، حضور مراجعان از شهرستان‌ها به اداره کل را تا حد امکان کم کند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری در تبیین برخی خدمات دامپزشکی در جامعه برای سهولت دسترسی بهره‌برداران به این خدمات گفت: اطلاع‌رسانی گسترده از طریق پورتال این اداره کل، خبرگزاری‌ها، نشریات مکتوب و صدا و سیما و ... موجب ارتقای رضایت‌مندی مراجعان به اداره کل دامپزشکی استان کرمان شده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: همکاران در اداره کل دامپزشکی استان کرمان آمادگی لازم برای دریافت، انتقادات و پیشنهادات مردم استان کرمان را دارند.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول