اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

دامپزشکی با متخلفان فرآورده‌های دامی در لرستان برخورد کند

استاندار لرستان گفت: برخورد با متخلفان و نظارت بر واحدهای پرورش و تولید دام و فرآورده‌های دامی در لرستان لازم است.

دامپزشکی با متخلفان فرآورده‌های دامی در لرستان برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، حبیب‌الله دهمرده عصر امروز در بازدید از اداره‎ کل دامپزشکی لرستان از قسمت‎های مختلف اداری این اداره ‎کل بازدید و با کارکنان آن گفت‎وگو کرد.

وی در جمع کارکنان اداره‎کل دامپزشکی لرستان با بیان اینکه این اداره به دلیل ارتباط کاری با سلامت مواد غذایی و فرآورده‎های دامی نقش فوق‎العاده‎ای در سلامت افراد و جامعه دارد، افزود: کارکان دامپزشکی باید نقش و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند، چرا که اگر در روند نظارت بر سلامت دام و فرآورده های دامی سهل‎انگاری و خللی ایجاد شود، مستقیما سلامت افراد و جامعه در معرض آسیب و خطر قرار می‏‌گیرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه تعامل، همدلی و همکاری با دستگاه‎های اداری و اجرایی، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‎ها، مراجع انتظامی و قضایی از ضروریات موفقیت اداره‎کل دامپزشکی در انجام وظایف محوله است، اظهار داشت: در زمینه آزمایش‎ها و امکانات آزمایشگاهی انجام تحقیقات و پژوهش‎های علمی، برخورد با متخلفان و نظارت بر واحدهای پرورش و تولید دام و فرآورده های دامی لازم است، با نهادها و دستگاه‎های ذیربط همکاری و تعامل داشته باشید.

دهمرده افزود: همان‎گونه که امام راحل(ره) فرمودند، خدمت به خلق بالاترین عبادت است، لذا باید به کار اداری خود به عنوان خدمت و بهترین عبادت نگاه کنید، تا خداوند خیرات و برکات خود را بر شما و جامعه بیش از پیش نازل کند.

استاندار لرستان آموزش نیروی انسانی و تشکیل کلاس‎ها و دوره‎های آموزشی را برای بالابردن و به روز کردن دانش و علم دست‎اندرکاران امور فوق‎العاده با اهمیت عنوان کرد و گفت: آموزش و سرمایه‎گذاری روی نیروی انسانی خود یکی از سود‎آورترین و اثربخش‎ترین کارهاست که امید است، اداره‎کل دامپزشکی استان در این زمینه بیش از پیش برنامه‎ریزی و اقدام کند.

دهمرده گفت: اگر همه در هر موقعیت و جایگاهی که قرار دارند، همت مضاعف از خود نشان دهند و به بهترین شیوه کار و وظیفه خود را انجام دهند، استان لرستان ظرفیت این را دارد که به عنوان یکی از استان‌های برتر کشور در همه ابعاد مطرح شود، زیرا این استان در زمینه دام و فرآورده‎های دامی یک استان غنی است.

استاندار لرستان یادآور شد: محصولات دامی این استان باید به عنوان یک محصول برتر کشور و حتی دنیا معرفی شوند.

انتهای پیام/2304/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول