اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین تأکید کرد

انتخاب شهردار تاکستان بر اساس شاخصه‌های تخصصی

معاون امور عمرانی استاندار قزوین بر انتخاب شهردار تاکستان بر اساس شاخصه‌های تخصصی تأکید کرد و گفت: شخصی برای سمت شهردار تاکستان انتخاب شود که خود را درگیر مسایل داخلی نکند و شورا را از کارهای اصلی باز ندارد.

انتخاب شهردار تاکستان بر اساس شاخصه‌های تخصصی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی اظهار داشت: تحول سیمای شهری باید با همت اعضای شورا و فرهنگ‌سازی عمومی شکل گیرد و اعضای شورا در جلب همکاری و مشارکت عمومی نقش مؤثری دارند.

وی بر اعتماد، هماهنگی و همدلی اعضای شورای شهر تاکستان تأکید کرد و افزود: ایجاد اعتماد، هماهنگی و همدلی بین اعضای شورا موجب می‌شود که وجود سلیقه‌های متعدد با هدف مشترک آثار و پیامدهایی را داشته باشد که در نهایت به انجام اقداماتی در راستای عمران و آبادانی شهر و جلب رضایت مردم شود.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین با تأکید انتخاب شهردار بر اساس شاخصه‌های تخصصی بیان کرد: در انتخاب شهردار شاخص‌های اصلی و تخصصی مدنظر باشد و شخصی برای سمت شهردار تاکستان انتخاب شود که خود را درگیر مسایل داخلی نکند و شورا را از کارهای اصلی باز ندارد.

حبیبی جلب کمک شورا در اجرای پروژه‌های عمرانی، عدم ورود با مسایل جزیی و عزل و نصب‌ها، طراحی درآمدهای پایدار و عوارض جدید برای شهرداری با هدف رفع مشکلات مالی شهرداری‌ها، احداث پروژه‌‌های سرمایه‌گذاری با هدف رونق تاکستان را از مواردی برشمرد که باید مدنظر اعضای شورای شهر تاکستان باشد.

این مسئول عنوان کرد: اعطای بعضی امتیازات به سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی در راستای احداث پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این شهر نیز می‌تواند موجب رونق بیشتر آن شود.

انتهای پیام/77002/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول