اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر زنجان پیشنهاد کرد

تشکیل مجمع نمایندگان شورای شهر زنجان

منتخب شورای شهر زنجان گفت: پیشنهاد تشکیل مجمع نمایندگان ادوار گذشته شورای شهر زنجان برای استفاده از تجربیات آنها به شورای چهارم ارائه می‌شود.

تشکیل مجمع نمایندگان شورای شهر زنجان

پریسا شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان بر لزوم انجام کارهای مطالعاتی در امور شهری تاکید کرد و اظهار داشت: اگر شهرداری و شورای شهر زنجان تعامل لازم را با دانشگاه داشته باشند خیلی از مطالعات لازم در امور شهری برای آنها رایگان می‌شود.

وی بر استفاده از مطالعات دانشجویان در امور عمران شهری تاکید کرد و افزود: تشکیل یک اتاق فکر در دانشگاه از راهکارهای کمک به امور شهری محسوب می‌شود.

منتخب شورای شهر زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد اختلافات اعضای شورا و تاثیر آنها بر عملکردها گفت: همه اعضای منتخب با آگاهی به معضلات این نوع اختلافات در صدد پرهیز از آن هستند.

وی به تجربه سه دوره شورای قبلی اشاره و تصریح کرد: به نظر می‌رسد منتخبان شورای چهارم با استفاده از تجربه شوراهای قبلی از اختلافات پرهیز کنند.

شعبانی با متفاوت توصیف کردن شورای چهارم در مقایسه با شوراهای قبلی اضافه کرد: این شورا شهردار، معمار، فرماندار، استاد دانشگاه و سایر تخصص‌های امور شهری را دارند.

وی تشکیل مجمع نمایندگان ادوار گذشته شوراهای شهر را از پیشنهادات خود برای شورای چهارم اعلام کرد و گفت: باید با استفاده از تجربه شوراهای قبلی نقاط ضعف را پوشش و نقاط قوت شوراها را تقویت کرد.

منتخب شورای شهر زنجان بر لزوم تعامل بین شورا و دیگر نهادهای دولتی تاکید کرد و افزود: با تعامل می‌توان امور مربوط به شورا و شهرداری را تسهیل کرد.

وی به جلسه برگزار شده با نمایندگان مجلس اشاره و تصریح کرد: قرار شد مصوبات شورا به نمایندگان منتقل و قول پیگیری از طرف آنها داده شود.

انتهای پیام/73004/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول