اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

دیدگاه‌های تنها روحانی منتخب شورای شهر بیرجند

حجت‌الاسلام مهدی عبدالرزاق‌نژاد تنها روحانی منتخب چهارمین دوره شوراهای اسلامی بیرجند از مسئولان درخواست کرد که فعالیت‌های فرهنگی باید در صدر فعالیت‌های شوراهای اسلامی قرار گیرد.

دیدگاه‌های تنها روحانی منتخب شورای شهر بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام مهدی عبدالرزاق‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری خبرگزاری فارس در ارتباط با کار رسانه‌ها اظهار کرد: کار رسانه‌ها کار بااهمیت و با ارزشی است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها دارای مسئولیت و وظیفه مهمی در جامعه هستند، اذعان داشت: باید رسانه‌ها در وظیفه خود کوشا و موفق عمل کنند.

منتخب چهارمین دوره شوراهای اسلامی بیرجند تصریح کرد: تقاضای شوراهای اسلامی شهر بیرجند این است که همه مسئولان رابطه صمیمانه با اعضای شوراها داشته تا بهتر نقطه نظرات مسئولان و برنامه‌های آنها به مردم عرضه شود.

عبدالرزاق‌نژاد ادامه داد: با رابطه مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی، مردم می‌توانند اطلاعات لازم را در ارتباط با امور جامعه، شهر و استان داشته و نظرات خود را برای بهتر کردن امور مطرح کنند.

وی با بیان اینکه برای اجرای برنامه‌های اعضای شوراها باید از اعتبارات آگاهی داشته تا طرح‌های لازم اجرا شود، متذکر شد: نمی‌توان بدون برنامه‌ریزی به مردم قول و وعده‌ داد.

منتخب چهارمین دوره شوراهای اسلامی بیرجند اضافه کرد: جلسات مشورتی اعضای شوراها با اقشار مختلف مردم، جوانان، علما، نخبگان و سایرین در دادن طرح‌ها و اجرای آن بسیار مهم است.

عبدالرزاق‌نژاد از اجرای تصمیمات اجرایی با مشخص شدن اعتبارات و جمع‌آوری نقطه‌ نظرات مختلف خبر داد و افزود: با مشخص شدن اعتبارات و نقطه نظرات مختلف در حیطه قوانین و انتخاب بهترین طرح می‌توان تصمیمات را اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه استقلال شوراها باید حفظ شود، یادآور شد: تصمیمات شوراها باید تحت تاثیر امور دیگر قرار نگرفته و به صورت قاطعانه شکل گیرد.

منتخب چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر بیرجند اذعان داشت: بومی بودن افراد مسئول جامعه امری مهم است.

عبدالرزاق‌نژاد با بیان اینکه خراسان جنوبی با کمبود نیروی متخصص روبرو نبوده بلکه به دیگر مناطق کشور نیرو صادر می‌کند، تصریح کرد: تخصص، تجربه برای گرفتن مسئولیت امری مهم و شایسته‌سالاری مهمترین موضوع است.

وی متذکر شد: با عنایت پروردگار، امام زمان(عج)، همت و پشتیبانی مردم بیرجند و سعی و جدیت اعضای شورا می‌توان به ادامه برنامه‌ها خوش‌بین بود.

منتخب چهارمین دوره شوراهای اسلامی بیرجند با بیان اینکه مباحث فرهنگی جزء اعم مسائل به شمار می‌آید، ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی باید در صدر فعالیت‌های شوراهای اسلامی قرار گیرد.

عبدالرزاق‌نژاد گفت: با حل شدن مسائل فرهنگی مسائل دیگر به تبع آن حل می‌شود.

وی با بیان اینکه با بالا بردن سطح فرهنگ مردم روابط متقابل و محترمانه بین مردم و اعضای شوراها حل می‌شود، اضافه کرد: اعضای شوراهای اسلامی پایبند به مسائل فرهنگی شهر هستند.

وی با بیان اینکه توجه به مسائل معنوی و فرهنگی شهر از برنامه‌های مهم شوراهای اسلامی است، خاطر نشان کرد: توجه به برنامه‌های مساجد، توجه به جوانان با هدایت به مساجد، توجه به ساختار ظاهری شهر، توجه به تشکل‌های مذهبی و انقلابی، آسیب‌شناسی در بحث اعتیاد و ضد‌فرهنگی و شناخت راهکارهای برخورد با این موارد از برنامه‌های فرهنگی شوراها است.

انتهای پیام/69021/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول