اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

بازدید اعضای شورای شهر آمل از تمرینات تیم ملی بسکتبال

شورانشینان دور سوم و چهارم شهر آمل امشب از نزدیک تمرینات تیم ملی بسکتبال کشورمان را دنبال کردند.

بازدید اعضای شورای شهر آمل از تمرینات تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شورانشینان دور سوم و چهارم شهر آمل امشب از نزدیک تمرینات تیم ملی بسکتبال کشورمان که خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند را دنبال کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل در حاشیه این بازدید که در سالن سرپوشیده دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) انجام شد، گفت: ورزش یکی از تأکیدات مهم ائمه، معصومان (علیهم‌السلام) و پیامبر اسلام(ص) است که برای تندرستی و سلامت جسم توصیه شده است.

محمود نائیج بیان داشت: این شهرستان که یکی از شهرهای تاریخی و بزرگ که به شهر حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 شهرت دارد و در وصیت‌نامه سیاسی الهی امام امت جای گرفته توانسته در بعد ورزشی نیز میزبان خوبی برای برترین‌های بسکتبال کشورمان باشد.

وی تصریح کرد: مردم کشورمان با دعای خیر خود در تمام عرصه‌های ورزشی و در رشته‌های مختلف ملی‌پوشان را که نماینده جمهوری اسلامی ایران هستند همراهی می‌کنند و بدانید که قلب مردم کشورمان نیز با شما بوده و در لحظات حساس مسابقه با شما است.

نائیج یادآور شد: آمل سال گذشته نیز توانسته در المپیک 2012 لندن یکی از تعداد معدود مدال‌های طلای کشورمان را در رشته کشتی فرنگی از آن خود کند که قاسم رضایی دلیرمرد این خطه توانست در وزن 98 کیلوگرم با غلبه بر همه رقبای خود لای المپیک را به آمل بیاورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران از 30 تیرماه به مدت پنج روز در آمل آغاز شد تا پس از آن 12 ملی‌پوش کشورمان روز یک‌شنبه آینده ششم مرداد امسال برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عازم شهر مانیل کشور فیلیپین شوند.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول