اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر زنجان:

کمیسیون نظارت و پیگیری در شورای شهر زنجان احیا می‌شود

منتخب شورای شهر زنجان گفت: کمیسیون نظارت و پیگیری در شورای شهر زنجان احیا می‌شود.

کمیسیون نظارت و پیگیری در شورای شهر زنجان احیا می‌شود

آراض ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مشکلات موجود در شهر زنجان اظهار کرد: شاید یکی از دلایل وجود این معضلات عدم حاکمیت تفکر شورایی است.

وی بر ضرورت در نظر گرفته شدن عقل جمعی در انجام کارهای گروهی تاکید کرد و افزود: نبود تفکر شورایی در شورا مانع تحقق اهداف می‌شود.

منتخب شورای شهر زنجان از وجود کمیسیونی با نام نظارت و پیگیری در شوراها خبر داد و گفت: این کمیسیون در شورای شهر زنجان راه‌اندازی نشده است.

وی وظیفه کمیسیون نظارت و پیگیری را نظارت بر اعمال و مصوبات شورا دانست و اضافه کرد: این کمیسیون می‌تواند به عنوان نماینده شورا بر پروژه‌های عمرانی شهر یا هر کار دیگری نظارت کند.

ضیایی تصریح کرد: موضوع احیای کمیسیون نظارت و پیگیری در شورای چهارم به جلسه علنی ارائه شده است و در صورت تصویب این کمیسیون احیا می‌شود.

وی وجود اختلاف سلیقه را در هر اجتماعی از جمله شورا طبیعی دانست و اضافه کرد: آنچه در اقدامات شورا باید مدنظر قرار گیرد عدم وارد کردن اختلافات سلیقه‌ای در تصمیم‌گیری‌ها است که اگر رعایت شود به بهبود اوضاع کمک می‌کند.

منتخب شورای شهر زنجان به جلسات برگزار شده با اعضا اشاره کرد و افزود: این جلسات به صورت هفتگی تا 12 شهریورماه ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای چهارم تصمیم به کمک گرفتن از مردم برای پیشبرد امور گرفته‌اند، گفت: عنوان این تشکل مهم نیست بلکه نحوه استفاده از تفکرات و ایده‌های اقشار مختلف در پیشبرد امور شهری مهم است.

انتهای پیام/73004/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول