اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ماموران آگاهی صورت گرفت

دستگیری سارق سکه‌های بهار آزادی در آباده

با تلاش ماموران آگاهی شهرستان آباده استان فارس سارق منزلی که سکه‌های تمام بهار آزادی را به سرقت برده بود، دستگیر شد.

دستگیری سارق سکه‌های بهار آزادی در آباده

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی آباده اظهار داشت: در پی وقوع یک سرقت منزل در این شهرستان موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ غلامرضا هاشمی افزود: پس از تحقیقات گسترده در این زمینه و همچنین انجام کارهای اطلاعاتی ماموران سارق را شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازجویی‌های صورت گرفته، سرقت 25 سکه تمام بهار آزادی و همچنین 300 گرم طلا و زیورآلات از آن منزل، ‌از وی کشف شد.

هاشمی گفت: تحقیقات بیشتر در مورد کشف سرقت‌های احتمالی دیگر از این سارق ادامه دارد.

18 کشته و زخمی حاصل واژگونی کامیون حامل کارگران

بر اساس این گزارش همچنین بر اثر واژگونی یک کامیون حامل 50 کارگر روستایی در جاده فرعی نی ریز به آباده طشک استان فارس، سه نفر کشته و 13 نفر مجروح شدند.

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس با اعلام این خبر گفت: ساعت دو بامداد صبح روز جمعه چهارم مرداد ماه سال جاری ماموران پاسگاه انتظامی تنگ حنا فرماندهی انتظامی شهرستان نی‌ریز استان فارس از یک واژگونی کامیونت در محور فرعی جاده نی‌ریز به آباده طشک مطلع شدند.

سرهنگ کسری سیروسی افزود: ماموران به محل عزیمت کردند و در بررسی به عمل آمده مشخص شد یک کامیونت ایسوزو به رانندگی فردی 44 ساله از روستای مزیجان داراب اقدام به حمل 50 نفر کارگر در قسمت بار کامیون کرده و قصد داشته آنان را به روستای دیگری در شهرستان بوانات برای خیارچینی انتقال دهد.

وی ادامه داد: این کامیون در طول مسیر واژگون و این حادثه منجر به فوت سه نفر در صحنه تصادف و در بیمارستان نی‌ریز و نیز مصدومیت 13 نفر از کارگران (10 زن و سه مرد) شده که مجروحان به بیمارستان شهدای نی‌ریز منتقل و معالجه شدند.

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس بیان کرد: کارشناس پلیس راه از صحنه بازدید، علت حادثه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده کامیونت، ‌منجر به خروج از جاده تشخیص داده شده است.

سیروسی خاطرنشان کرد: با تاکیدات فرمانده انتظامی این استان مبنی بر خورد با جرائم حادثه‌ساز راهنمایی و رانندگی، پلیس فارس با این‌گونه جرائم که منجر به مخاطره انداختن جان انسان‌ها می‌شود با جدیت و بدون اغماض برخورد می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: دلیل انتخاب مسیر فرعی توسط راننده کامیونت در نخستین ساعات بامداد نیز، برخورد پلیس فارس با این‌گونه جرائم بوده و در پی وقوع این حادثه و تاکید فرمانده انتظامی این استان مبنی بر برخورد با فرد خاطی، مقرر شد این کامیونت توقیف،‌ راننده آن اعمال قانون و گواهینامه وی نیز برابر مقررات باطل شود.

انتهای پیام/2448/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول