اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی:

پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های استان مرکزی نیازمند اعتبار است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی، خواستار تزریق به موقع اعتبارات به منظور اجرای پروژه‌های آبرسانی شد.

پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های استان مرکزی نیازمند اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌‌صفدر حیدری ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه آبرسانی به روستای دخان شهرستان ساوه گفت: به دلیل نبود اعتبارات لازم بسیاری از پروژه‌های آبرسانی این شرکت به صورت ناتمام باقی مانده است.

وی تصریح کرد: خشکسالی و کمبود بارندگی ظرف سال‌های اخیر موجب بروز بحران آب در بسیاری از روستاهای استان شده که حل این بحران نیازمند تزریق اعتبارات مناسب است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی به روستای دخان شهرستان ساوه بیان داشت: عملیات اجرایی آبرسانی به این روستا از سال گذشته آغاز شده که به دلیل نبود اعتبارات کافی برای حفر چاه این اقدام ناتمام مانده است.

حیدری با بیان اینکه برای آبرسانی به این روستا تاکنون اجرای شبکه و خط انتقال، احداث ایستگاه و مخزن کاپوزیتی و شناسایی و حفر یک حلقه چاه صورت گرفته است، تأکید کرد: برای اتمام آبرسانی به این روستا باید یک حلقه چاه جدید دیگر حفر شود که این مهم نیازمند تامین اعتبارات است.

به گفته وی؛ در حال حاضر آب مورد نیاز ساکنان این روستا از طریق آبرسانی سیار تامین می‌شود.

وی همچنین در جریان بازدید از مجتمع آبرسانی یل‌آباد شهرستان ساوه گفت: 10 روستای این مجتمع نیز هم‌اکنون با مشکل کم‌آبی مواجه شده‌اند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی در پایان حفر چاه جدید برای این روستاها را ضروری دانست و ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های این شرکت در زمینه اخذ مجوز و نقطه یابی چاه تامین اعتبار برای حفر چاه جدید  توسط مسئولین می‌تواند مشکلات آب این روستاها را حل کند.

انتهای پیام/87003/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول