اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزوده شدن یک مخزن ذخیره آب 5 هزار مترمکعبی

مردم بندر امام از آب شرب پایدار برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: با وارد مدار شدن مخزن 5 هزار مترمکعبی بتنی جدیدالاحداث بندرامام، مردم این شهر از آب شرب پایدارتری نسبت به گذشته برخوردار شده‌اند.

مردم بندر امام از آب شرب پایدار برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد اظهار کرد: با توسعه رو به رشد جمعیت شهری و تامین آب شرب سالم و بهداشتی مورد نیاز و در راستای طرح کوتاه مدت آبرسانی شهر بندرامام طی دو سال اخیر یک مخزن 5 هزار مترمکعبی بتنی با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان احداث شد که پس از یک دوره بهره برداری آزمایشی و با تکمیل تاسیسات جانبی مربوطه به طور کامل در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی هدف از اجرای این طرح آبرسانی را تامین آب شرب مورد نیاز شهر بندرامام برای پاسخگویی به افزایش جمعیتی بالغ بر 108 هزار نفر تا افق 1410 عنوان و خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این مخزن مردم بندرامام از آب شرب پایدارتری نسبت به گذشته برخوردار شده‌اند.

رئیس هیئت مدیره آبفای استان خوزستان با بیان اینکه برای احداث این مخزن بتنی بیش از یک هزار و 700 مترمکعب بتن ریزی و حدود 144 هزار کیلوگرم آرماتور بندی انجام شده است ادامه داد: احداث یک ایستگاه پمپاژ و سیستم فیلتراسیون و ساختمان کلرزنی از دیگر اجزای این طرح است که مراحل تکمیلی احداث تلمبه خانه بندرامام به ظرفیت 36 هزار مترمکعب در شبانه روز با اعتباری حدود 300 میلیون تومان اواخر سال گذشته به پایان رسید.

گفتنی است سرانه مصرف شهر بندرامام در سال مقصد طرح معادل 219 لیتر در شبانه روز خواهد بود که بر همین اساس احداث یک مخزن 8 هزار مترمکعبی دیگر در این شهر توسط شرکت آب و برق خوزستان هم اکنون در حال اجراست.

انتهای پیام/ 72001/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول