اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای سلامت به تصویب رسید

اولویت‌بندی مصرف آب خانگی و دامداری‌های تاکستان

اولویت‌بندی مصرف آب برای مصارف خانگی و دامداری‌ها از سوی آبفای روستایی، در شورای سلامت شهرستان تاکستان به تصویب رسید.

اولویت‌بندی مصرف آب خانگی و دامداری‌های تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تاکستان استان قزوین، نشست شورای سلامت شهرستان تاکستان بعد از ظهر امروز به ریاست رضا رحمانی معاون فرماندار و دبیری جلال رحمانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان، در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

با توجه به موضوع کمبود آب در بسیاری از روستاها اولویت‌بندی مصرف آب برای مصارف خانگی و دامداری‌ها و نیز جلوگیری از پمپاژ آب به صورت مستقیم به وسیله اهالی یکی از مصوبات این نشست بود که مقرر شد از سوی آبفای روستایی اجرایی شود.

در این نشست همچنین گزارش وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر تاکستان از سوی داود رحمانی معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت تاکستان قرائت و مقرر شد موضوع اعتبارات از طریق استان و با تشکیل نشست‌های متعدد در شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اسرع وقت از سوی امور آب و فاضلاب شهری انجام و پیگیری شود.

درباره موضوع فاضلاب روستاهای زیر پوشش نیز بنا شد در هر بخش، یک روستا به عنوان روستای سالم در نظر گرفته شود و در آنجا موضوع دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت قرار گیرد.

نواقص بهداشتی مساجد از دیگر مسائل مطروحه در نشست شورای سلامت شهرستان تاکستان بود که در خصوص آن مقرر شد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برای تأمین صابون مایع برای تمام سرویس‌های بهداشتی مساجد و دیگر نواقص بهداشتی پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

همچنین مقرر شد اداره ورزش و جوانان پیگیری‌های لازم را برای رفع نواقص بهداشتی استخرهای شنا به عمل آورد و دستگاه کلریناتور مایع جایگزین نوع گازی شود.

انتهای پیام/77011/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول